Blog
Gençlerdeki Girişimcilik Hayali ve Bunun Nedenleri
Girişimcilik, girişimci için yeniden doğmak gibidir adeta. Hayata gözlerini yeni açan bir bebek misalidir aslında. Çünkü yeni bir alan, keşfedilmesi gereken yeni tecrübeler ve iletişim kurulacak onlarca belki yüzlerce insan... Hepsi girişimci için yeniliklerle dolu olan bir serüvenin başlangıç noktasıdır bir bakıma. İşte gençlerdeki girişimcilik hayali temelde bu nedenle açıklanır. Yeni bir hayat, sorumluluklar, riskler, yeni insanlar ve hayat tecrübesi. Dışarıdan bakıldığında
Ofis mi Arıyorsunuz? İşte Üsküdar Altunizade’de Çalışmanın Size Sundukları!
Girişimcilerin hedeflerini gerçekleştirme noktasında, işlerini yürütecek, planlarını yapabilecek ve varsa ekibini yönetecek bir ofise ihtiyacı vardır. Ofisler girişimcilerin evleri gibidir artık. Çünkü girişimcinin çalışma saatleri belli değildir. Öyle gün olur ki işler çok geç vakitlere kadar uzayabilir ve sizin ofisinizden çıkma imkanınız olmaz. Ofisin donanımı, görünümü, konumu ve çevresi sizin işlerinizi etkileyecek önemli etkenlerdir. Bunun için bu kriterleri göz önünde bulundurarak ona
Hazır Ofis Avantajları – Albert
Şişli tesisimizdeki Hazır Ofis kiracılarımızdan Windiwaoga Albert Ouedraogo bize KAMARA deneyimini anlatıyor. 2+1 ofis mi Kamara Hazır Ofis mi? Diye tereddüt edenler için bu videoyu izlemelerini öneririz. Albert Bey'in yüzündeki gülümseme bizce çok şey anlatıyor. Kendisine komşuluk yapmak için bizi seçtiği için çok teşekkür ediyoruz. https://youtu.be/qJJgnEVCJdY Ben, Albert Ouedraogo 5 yıldır Türkiye'deyim. Çocuklarımın hepsi Türkçe konuşuyorlar. Ben Fransızca konuşuyorum, onlar Türkçe yanıt
Girişimcilikte Başarı ve Başarısızlık
Başarmak.. Başarının sınırı var mıdır sizce ? Veya başarıyı nasıl tanımlarsınız? Şimdiye kadar onlarca belki yüzlerce başarı hikayesi okumuşuzdur, sonra kendimize şu soruyu sorabildik mi? “Acaba ben ne başardım?”. Başarı doyumsuz bir duygudur. Fakat her insan her alanda başarılı olmak zorunda değildir. Kişi sadece kendi sınırlarını bilerek buna göre bir başarı planı çizmelidir. Girişimini başlattığı bir işte de başarılı olamasa bile mutlaka
Başarıyı Engelleyen Beş Zehirli Madde
Başarı, herkesten farklı düşünmeyle başlar. Başarıyı Engelleyen Beş Zehirli düşünceyi maddesel olarak ele alalım. Eğer ki başkalarından daha başarılı olmak istiyorsanız daha farklı düşünmeye başlamalısınız. Girişimci olmak ve büyük hedeflere ulaşmak için farklı düşünmek ilk aşama olmalıdır. Ancak farklı düşünmek gerçekten zordur. Özellikle başarılı insanları başarısız insanlardan ayıran genelde küçük düşünce farklılıklarıdır. Ancak buna rağmen insanları başarıdan uzak tutan kötü düşünce şekilleri
Merhaba Akıllı Telefonlar – Elveda İş / Hayat Dengesi
“Kuşlar gibi uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik, fakat bu arada çok basit bir sanatı unuttuk. İnsan gibi yaşamak.” MARTIN LUTHER Esneklik, verimliliği olumlu şekilde etkiliyor, birçok şirket de esnek çalışmayı destekliyor. 5 yıl öncesine nazaran çok daha fazla firma esnek çalışma seçeneği sunuyor. Akıllı Telefonlar alanındaki yaygınlaşma, mobil cihazların kullanımının artması, iş gücünü birbirine sıkı sıkıya bağladı. Esnek çalışma sisteminin
Esnek Ofis Seçenekleri Verimliliği Arttırıyor
Esnek Ofis Seçenekleri Verimliliği Arttırıyor İş dünyasında verimliliği etkileyen şeyler nelerdir? Hangi etkenler verimliliği tetikler? Birçok etkenin iş dünyasındaki verimliliği fazlasıyla etkilediğini ve neticesinde de iş adamlarının, girişimcilerin bundan nem aldıklarını gözlemlemekteyiz. Buna göre birçok etken verimliliği direkt olarak etkilemekle birlikte insanlardaki başarı ve istikrarın şekillenmesinde de rol almaktadır. Sizler de bu gibi durumlarda verimli olmayı her zaman için denemelisiniz. Özellikle de
Kadıköy’de Ofis Arayanlar İçin Fırsat!
Kadıköy'de ofis arayanlar buraya! Kamara, her sektörden hizmet veren girişimciler için çeşitli ofis imkanları sunarak onların daha rahat ve modern ortamlarda çalışmalarını sağlıyor. Gerek hazır ofis gerek sanal ofis gerekse de paylaşımlı ofis hizmetlerinden yararlanmak isteyen girişimciler Kamara'nın Kadıköy lokasyonuna uğrayabilir. Bunların yanı sıra Nabizade toplantı odasından da yararlanarak iş toplantılarınızı daha verimli hale getirebilirsiniz. Kamara Kadıköy şubesini enine boyuna anlatacağımız bu
Şişli ve Bölgesinde Toplantı Düzenleyeceğiniz Alanlar
İşlerinizde başarılı olmak nelere bağlıdır? Hedeflerinize ulaşmak için hangi faktörleri gerçekleştiriyorsunuz? Ekip anlayışı, iş planlaması ve yapacağınız toplantılar hedeflerinize ulaşmak ve başarılı olmak noktasında size yardımcı olan en önemli faktörlerden üçüdür. Özellikle toplantılarınızın verimli geçmesi işinizin ilerleyen süreçleri için size ekstra kazanımlar sağlayacaktır. Lokasyonunuz neresi olursa olsun Şişli ve bölgesinde toplantı düzenlemek istediğinizde Kamara Şişli şubesini tercih etmenizde fayda vardır. Kamara Şişli
Kadıköy Sanal Ofis Lokasyonumuz
Bu yazımızda Kamara’nın yakın zamanda girişimciler için hizmete sunduğu Kadıköy sanal ofis hakkında temel detayları vererek hazır ofis avantajlarına değineceğiz. İşte yazımızda yer alacak alt başlıklar: Kamara Sanal Ofis Avantajları Kadıköy'de Sanal Ofis Sahibi Olmanın Avantajları Tasarruf Açısından Sanal Ofis İşlerini fiziksel bir ofise ihtiyaç duymadan sanal biçimde devam ettiren girişimcilerin ihtiyaç duyduğu ofisler sanal ofislerdir. Peki neden dışarıdan çalışmak yettiği halde sanal ofise
Girişimcilikte Başarısızlığın Nedenleri Nelerdir?
Girişimcilikte başarısızlığın nedenleri olarak yüzlerce farklı neden bulunmaktadır. Lakin bir işte başarıya ulaşmak için belirli bir sürecin geçmesi gerekir. Bu süreç işi yürüten kişiye, işin ne olduğuna ve işin amacına göre değişiklik gösterebilir. Örneğin uluslararası bir iş yapıyorsanız ve hedefiniz gerçekten büyükse bu süreç biraz daha uzayabilir. Bu sürecin kısa veya uzun olmasındaki etkenlerden biri de şüphesiz başarı kriterinin göreceli ve farklı
Girişimcilikte Kendini Tanımak
Yetenekleriniz, tecrübeleriniz, iş ve sektör hakkındaki bilgileriniz ve özellikle kendi farkındalığınıza varmanız sizin girişimciliğe hazır olup olmadığınızı anlamanız için gereken özelliklerden bir kaçıdır. Peki gerçekten girişimcilikte kendini tanımak insan için ne kadar yeterlidir? Tüm bu özellikleri karşılamadan da girişimciliğe adım atılabilir mi? Belki girişimciliğe adım atılabilir ancak ne kadar etkili olunacağı meçhuldür. Çünkü iyi bir başlangıç başarılı bir istikrar döneminin de habercisi
Girişimcilikte Üretken Olmak İçin Terk Etmeniz Gereken Alışkanlıklar
Başarılara ulaşmak ve istikrar sağlamak için girişimcilikte üretken olmak çok önemlidir. Ne kadar çok üretken ve girişken olursanız işleriniz lehinize döner ve istediğiniz noktalara gelirsiniz. Aksini düşündüğümüzde ise, işlerinde pasif olan bir girişimci istediği noktalara ulaşamaz ve girişimcilikte başarı elde edemez. Peki üretken olmak için neler yapılmalı? Öncelikle sizin işinize engel olan engelleri ortadan kaldırmak gerekiyor. Peki bu engeller neler? Bu yazımızda
Sanal Şirket Kurma
Sanal şirket veya ofisin tanımını yapacak olursak, sanal ofis çoğunlukla bir ofise ihtiyaç duymadan çalışan kişilerin tercih ettiği türden ofis veya şirket alanlarıdır. Sanal ofisi normal ofisten ayıran yanı ise sabit bir yeri olmaması, uzaktan istediğiniz yerden işlerinizi yürütme gibi bir imkanı olmasıdır. Tabi sadece bununla bitmiyor, bir çok farkı ve hatta yararı da var sanal şirket kavramının. Sanal ofis, resmi adresi
Avukatlar İçin Sanal Ofis ve Hazır Ofis Rehberi
Sanal ofis ve hazır ofis seçeneklerinin girişimcilere ve çalışanlara sağladığı katkı tartışılmaz hale geldi. İş dünyasında sektörel koşullar son derece önemli. Her alanın kendine göre ihtiyaçları, zorlukları ve kolaylıkları değişebiliyor. Peki, avukatlar için sanal ofis ve hazır ofis seçeneklerinin avantajları neler? Avukatlar neden bu çalışma biçimini tercih etmeli?
Hazır Ofis mi, 1 + 1 Daire Kiralamak mı? – İnfografik
Bildiğiniz gibi hazır ofis, gün geçtikçe yeni girişimciler ve hali hazırda firma sahibi olanlar tarafından daha çok tercih edilmeye başlandı. Hazır ofisler, anında yerleşip çalışmaya başlayabileceğiniz; dekoruyla, sekreteriyle, güvenlik ve temizlik görevlisiyle, çayıyla kahvesiyle hazır olan ofislerdir. Kısa süreli ve uzun süreli kontrat yapmayı düşünen firma sahipleri için esnek seçenekler sunar. Geleneksel bir ofise taşınan firma sahipleri ofisin her şeyinden kendileri sorumludur.
Kafede Çalışmak ve Verimlilik Arasındaki İlişki
Birkaç hafta önce eşimle kafelerin çalışmak için nasıl olduğunu test etmek istedik. Gittiğimiz yer büyük, trend ve hipster*ların sıkça uğradığı bir kafeydi. Çok sayıda boş masa vardı. Ortada, ortak kullanılan büyük bir masaya oturduk. Normalde kafelerdeki sohbetlere kulak misafiri olmayı severim. Bu sefer duyacaklarıma hiç hazırlıklı değildim. Sol tarafımızdaki bir öğrenci sanat dergisine gönderdiği şiire gelen ret cevabından bahsediyor ve üzüntüsünü paylaşıyordu. Kendimi onun yerine koydum
6 Maddede Nasıl Odaklanılır?
Başarı için verimli çalışmak gerekir, verimli çalışmak için ise odaklanmak. Bir konuya odaklanmadan o konuda başarılı olabilmeyi bırakın anlayabilmek bile çok zordur. Çevremizde odaklanmayı arttıran ya da azaltan bir sürü değişken var. Bunları teknoloji, ipuçları, vücut, insanlar, gıda ve iş gibi başlıklar altında toplayarak odaklanma nasıl arttırılabilir inceledik. Teknoloji Odaklanmayı zorlaştıran faktörler arasında teknoloji sık sık gösterilir. Teknoloji bu konuda günah keçisi
Sanal Ofis Maliyet Avantajı
Sanal Ofis Maliyet Avantajı ile büyük ilgi görmektedir. Sanal Ofislerin Maliyet Avantajı Nelerdir? Günümüzde girişimcilik alanında insanların hemen hepsi hazır ofislere yönelmişlerdir. Bunun en temel nedenlerinden biri ise işlerini bir ekip tarafında yürütmeleri ve ekibin organizasyonunun sağlanması açısındandır. Buna göre sadece hazır ofisler değil birçok ofis türünün daha etkili olduğunu söylemekte fayda vardır. Özellikle de maliyet anlamında daha etkin bir rol oynayan
Sanal Ofis İle İmajınızı Güçlendirin – Hazır Ofis Avantajları
Sanal Ofis Prestij Nasıl Sağlıyor? - Hazır Ofis Avantajları Neler? Sanal ofis imajı nedir? Hangi girişim örneklerinde sanal ofis yöntemini görmek mümkündür? Günümüzde birçok girişimci işlerini daha çok hazır ofislerde gerçekleştirmekte olup daha fazla verim almayı amaçlamışlardır. Buna göre hazır ofislerin dezavantajlarından biri de maliyeti yüksek olmasıdır. Maliyet ve buna benzer çeşitli dezavantajlardan söz etmek de mümkündür. Buna göre sanal ofis yöntemlerinin
Toplantı Salonu Kiralamak Neden Daha İyi Bir Çözüm?
Şirket ortamlarında toplantılar muhakkak olmaktadır. Bu toplantılar belli zaman aralıklarında şirketin tüm departmanlarının ve yöneticilerin katılımı ile gerçekleşmekte olup toplantının gidişatına göre yeni kararlar alınır. Ancak toplantıların çok daha verimli hale getirilmesi için de toplantı salonu tercih edilmelidir. Toplantı salonlarının önemine değineceğimiz bu yazıda şu alt başlıklara yer vereceğiz: Şirketlerin toplantı salonu tercihlerinin nedeni, Kaliteli ve yüksek teknoloji ile donatılmış cihazlar, Atmosfer
Hazır Ofis Avantajları Nelerdir?
Hazır ofis avantajları nelerdir? Ofisinizi Kamara hazır ofislerine taşıyarak hangi imkanlardan yararlanabilirsiniz? Girişimcilik sürecinize başlamadan önce bir plan yapmanız gerekmektedir. Bu planlamanın içerisinde de işinizi sürdüreceğiniz ofise yer vermekte fayda vardır. Hazır ofislerin avantajlarına değineceğimiz bu yazımızda yer vereceğimiz alt başlıklar şunlardan oluşmaktadır: Yerleşik bir düzen, Zaman ve maddiyat tasarrufu, Sosyal anlamda kendinizi yalnız hissetmeyeceksiniz, Merkezi lokasyonlarda olacaksınız, Müşteri memnuniyetini sağlayacaksınız, İlgili
Size En Yakın Olmasını İstediğiniz Ofisler
Girişimcilikte ofis kavramının önemini artık herkes biliyor. Peki bu ofislerin lokasyonu, sizlere sunduğu imkanlar ve çalışma koşullarını nasıl ayarlayacaksınız? Size en yakın olmasını istediğiniz ofis lokasyonları nerelerdedir? Nasıl bir ofise sahip olmak istiyorsunuz? Tüm ofis detaylarıyla birlikte yazımızın içerisinde yer alacak alt başlıklar şöyledir: Ofis ortamları sizce nasıl olmalı? Sizce İstanbul için en iyi ofis
Hazır Ofis Nedir? Hazır Ofis Tercih Etmek İçin 3 Neden
Hazır Ofis Nedir? Hazır ofis, çalışma alanı için uygun, modern mobilya ve eşyalarla dekore edilmiş, size özel ofis alanlarıdır. Hazır ofislerde adından da anlaşılacağı üzere çalışmak için ihtiyacınız olan masa, sandalye, fax makinesi, internet, telefon alt yapısı gibi hemen hemen her şey hazır olarak bulunmaktadır. Hazır ofislerde çalışmaya başlamak için yalnızca kendi şahsi
Mal Sahibinin Kiracısı Olmak Neden Önemlidir
Mal sahibinin kiracısı olmak neden önemlidir. Yeni bir ofis arıyorsunuz ve size bu konuda başarılar diliyoruz. Birçok kişinin hiç düşünmediği bir konuda bilgi vermek istedik. Ofisiniz tutarken tapu sahibinden tuttuğunuza emin olun istedik. Neden?Tabi anlaştığınız kurum size güven verebilir ama hiç tanımadığınız önemli bir kişi tapu sahibidir. Mal sahibi aşağıdaki durumlarda kiracıyı çıkarabilir ve birçok hazır ofis ve sanal ofis müşterisi bu