Blog
Kaçınmanız gereken düşünceler – hatalar
Yeni okuma şansı yakaladığımız Hatasız Düşünme Sanatı’nda yazar Rolf Dobelli insanın istemeden düştüğü 52 düşünce hatasını anlatıyor. Bu yazımızda size 3 hatayı Kaçınmanız gereken düşünceler olarak, iş hayatımızdan örneklerle anlatacağız. Doğrulama Eğilimi Tüm düşünce hatalarının anası olarak da ifade edilen doğrulama eğilimine kısaca “istediği gibi anlama” da diyebiliriz. Örneğin yeni bir strateji belirlediniz. Bu yenilik sebebiyle ortaya çıkan tüm başarıları kutlarız, yeni
Girişimcilere İlham Veren 24 Söz!
Girişimcilik zorlu bir süreçtir. Girişimcilere İlham Veren 24 Söz bir arada. Bu yolculuktaki en büyük ihtiyaçlardan biri de motivasyondur. Girişimci başarısız olsa da, istediği sonucu alamasa da devam edecek enerjiyi kendisinde bulabilmelidir. Girişimciler için faydalı ve İlham Veren 24 Söz olacağını düşündüğümüz tümceleri bir araya getirdik.
Verimli Toplantılar İçin 7 Harika Konum
Bu yazımızda şirketlerde gerçekleştirilen toplantıların verimli geçmesi adına hangi lokasyonları kullanabileceklerine değineceğiz. İşte yazımızda yer alacak alt başlıklar ve toplantılarınız için tercih etmeniz gereken konumlar; 1.Altunizade toplantı odası 2.Altıntepe toplantı odası 3.Beyoğlu/İstiklal toplantı odası 4.Bostancı toplantı odası 5.Levent toplantı odası 6.Şişli toplantı odası 7.Kadıköy toplantı odası Verimli toplantılar geçirmeniz nelere bağlıdır? Şirketlerde dönem dönem işlerin ilerleyişi, uygulanacak planlar, stratejiler için ekip halinde
İş Hayatında Karşılaşacağınız Sorunlar
Bir girişime, işe başlamadan önce kurulan hayaller veya ulaşılması gereken hedeflerin belirlenmesi, kazanılacak başarının verecek olacağı motivasyon, prestij sizi işe başlama konusunda ekstra şevklendirir. Ancak her şeyin, özellikle işe başladıktan belli bir süre sonra, bu kadar basit ve yapılabilir olmadığını göreceksiniz. Bunlar için ne kadar önlem alsanız bile bazı sorunlar sizden bağımsız gerçekleşebilir.İş hayatında karşılaşacağınız sorunlar sizi bir yerden sonra sıkmaya da
Büyük Bir Yönetici Hangi Özelliklere Sahip Olmalıdır?
Yönetici ne demektir sizce? Yöneticiyi iyi yapan nedir ya da? Veya bir yöneticiyi değer yöneticilerden farklılaştıran özellikleri nedir? Bu tip sorulara herkesin cevabı farklı olabilir. Ancak temel anlamda orta noktası da vardır bunun. Aslında yöneticinin amacı, yapması gereken şeyler çok basit. Bu basitliği yapmak mı zor diye düşünülebilir. Ancak büyük bir yönetici daha kaliteli ve ekstra işler yaparak daha iyi ortam sunan
Anahtar Öneriler İle Kendinizi Nasıl Daha İyi Yönetebilirsiniz
İşinizi, ekibinizi daha iyi nasıl yönetebilirsiniz? Tabi ki kendinizi daha iyi yöneterek. İnsanın kendini, duygularını iyi yönetmesi gerekir. Bu sayede duygu ve düşüncelerinizi kontrol altında tutarak daha iradeli bir yapı sergilersiniz. Bu da girişimciler için en büyük kazanımlardan birisidir aslında. Her şeyin farkında olabilmek, çevresini iyi tanımak ve iradeli davranmaktır. Peki kendinizi nasıl yönetmeyi biliyor musunuz? Veya daha iyi nasıl yönetebilirsiniz. Bunun
Geliştirilmesi Gereken Yönler Nelerdir?
Geliştirilmesi gereken yönler aslına insanların kendi yeteneklerini, yetkinliklerini sürekli olarak geliştirmek ve üzerine koyarak devam ettirmek ister. Böyle de olmalıdır. Çünkü gerek girişimcilikte gerekse de başka kurumsal işlerde veya sivil hayat da dahil olmak üzere, kısacası zamanın her diliminde kendinizi geliştirmeli, daha ileriyi hedeflemelisiniz. Bu sayede yeteneklerinizi daha iyi analiz edebilir ve başka yeteneklerinizi de keşfedebilirsiniz. Peki ilk olarak geliştirilmesi gereken yönler
AWS etkinliklerinde Kamara Ofis kullanılıyor
Amazon Web Servisleri (AWS) yeni ürünlerinin eğitimlerinde 4. Levent Sanayi şubemizi Kamara Ofis kullanıyor. Kıymetli eğitmenlerinde Barış Bilen Vural'ın eğitiminden bir görsel paylaşıyoruz. Bu alanımız 30 kişiye kadar katılımcı alabiliyor. Özellikle Cumartesi ve Pazar günleri yapacağınız etkinliklerde aktif olarak kullanabilirsiniz. Diğer toplantı odalarımız bu sayfadadır.
Hazır Ofis Fiyat Karşılaştırma
Girişimcilerden bu soruyu oldukça duyuyoruz. Hazır ofis neden bu kadar pahalı? Topu topu 4 kişilik 20 m2 bir alan neden 2000 TL+ KDV. O parayı verdikten sonra 2 oda bir salon bir yer tutarım rahat ederim diyorlar. Evdeki hesap her zaman çarşıya uymuyor. Gelin hesabı birlikte yapalım. 1500 lira kirası olduğunu ve 4 kişi çalışacağınızı varsayalım. Olumlu bir senaryo ile parke, boya,
Kamara Şişli Video Röportajı Webrazzi
Kamara Şişli'de hazır ofis ve sanal ofis hizmeti alabileceğiniz şubemizi tanıyın! Kamara Şişli Video Ropörtajı 2015 Aralık ayında Webrazzi ekibinin binamızda yaptığı röpörtajı paylaşmak istedik. Kamara Şişli Röportajı boyunca hem tesisimizi gezmiş olacaksınız, hem de kurum olarak vizyonumuza dair bilgiler edineceksiniz. Sizleri de komşumuz olarak aramızda görmek isteriz. Şişli tesisimizle ilgili daha detaylı bilgi için tıklayınız. Binamızda bulunan 52 Şişli Hazır Ofis veya
Resmi Adres Taşırken Ne Kadar Masraf Çıkar?
Kamara Kadıköy Toplantı Odası Şirketimin adresini taşımada aynı vergi dairesi olursa ne kadar masraf olur? ya da Şirket adresimi farklı bir vergi dairesinin olduğu adrese taşırsam ne kadar masraf olur? gibi sorularınıza detaylı olarak bir inceleme yapalım. 25/12/2015 tarih 29573 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan tarifeye göre;vergi dairesi hesabına yatırılması gereken Ticaret sicil harçlarına, tescilin sicil gazetesinde ilanına ait tahmini tutar
Açık Ofis Hakkındaki 5 Şehir Efsanesi
Açık ofis alanları hakkında pek çok şehir efsanesi var, özellikle düzen, ve verimliliğe etkisi konusunda doğru bilinen yanlışlar oldukça fazla, bunları inceleyelim; 1. AÇIK OFİS GİZLİLİK KONUSUNDA KÖTÜDÜR Açık ofislerle ilgili en çok şikayet edilen konulardan biri gürültüdür. Gerçekte ise araştırmalar düşük düzeydeki gürültünün kişi için en ideal çalışma ortamı olduğunu gösteriyor. Özellikle düşük düzeyli çevre gürültüsü yaratıcılığı arttırıyor. Tam sessizlik kişinin
Bir Startup ve Aşama Aşama Hayatı
Bir Startup’ın hayatını incelemeden önce şunu göz önünde bulundurmakta fayda var, sektörler, başarıya giden yol herkes için birbirinden oldukça farklıdır. Bu nedenle sizin Startup’ınızda mutlaka bu adımlar gerçekleşecek diye bir şart yoktur. Fakat inceleyeceğimiz adımlar ortalama olarak bir Startup sürecini anlatmaktadır. Peki sizin Startup’ınız hangi aşamada? İstek: Başarı istemekle ve ne istediğini bilmekle gelir. Düşünce: İyi bir proje; iyi, orijinal bir fikirle
İş Yerleriniz Aynı Zamanda Keyifli ve Sosyal Ortamlar Olmalı
İŞ YERİ DIŞINDA ÇALIŞMAK VERİMLİLİĞİ ARTTIRIYOR Eğer bir ofise sahipseniz artık iş yerinizde daha az çalışacaksınız demektir. Birçok insan iş yerlerinde toplantı salonu olmasına rağmen çalışmalarını kafelerde gerçekleştiriyor.Kafede çalışmak, sosyal olarak daha ilgi çekicidir. Çay kahve olanakları daha iyidir zihinsel olarak da kendinizi rahat hissedersiniz, iş yeri dışındasınızdır. Çalışmalar insanların kafelerde ofislerinde olduklarından daha verimli olduğunu gösteriyor. Hazır Ofis, çözüm olabilir! Bazı
İş Hayatındaki Büyük Fırsat – Servisli Ofisler!
Girişimcilik dünyasında artık tamamen teknoloji ve hızlı üretimden söz etmek mümkündür. Bununla birlikte tercih edilen ofis türlerinde de çeşitli servislerden, imkanlardan yararlanmak isteyen binlerce girişimci mevcuttur. Girişimcilerin daha pratik, hızlı ve üretken olması için önemli faktörlerden birisi de çalıştıkları ofis ortamlarıdır. Özellikle servisli ofisler bu noktada daha ön planda olmalıdır. Servisli ofislerin ne olduğuna ve önemine değineceğimiz bu yazımızda yer vereceğimiz alt
Kriz Dönemi İçerisinde Şirketiniz İçin Çok Önemli 5 İpucu
Bazı dönemler vardır ki bu dönemler kriz dönemi olarak kayıtlara geçmekte ve özel sektörde yer alan şirketler de bu durumdan oldukça olumsuz etkilenmektedir. Buna göre şirketlerdeki birçok unsur, faktör bu krizi durdurmaya gücü de yetmemektedir. Peki şirketlerin daha iyi bir kriz yönetimi yapmaları için nelere ihtiyacı vardır? Hangi yöntemler uygulanarak şirketler kriz dönemlerine hazır edilir? Ya da kriz dönemlerinde şirket yönetimi olarak
Sanal Ofis Kurmak İçin Gerekli Evraklar Nelerdir? Sanal Ofis Vergilendirmesi
Sanal ofis, freelance çalışanların yoğunlaştığı, butik şirketlerin ve ajansların çoğaldığı günümüzde ofis ortamına ihtiyaç duymayan yöneticilerin faydalandığı tamamen yasal bir uygulamadır. Şirket sahibi olmak ancak bir ofis sahibi olmak istemeyenlere adres zorunluluğu olmadan bir çıkar yol sağlayan sanal ofisler nasıl kurulur? Sanal ofis kurmak için nelere ihtiyaç vardır? Sanal ofis vergi dairesi nedir? Gibi soruların cevaplarını
Sanal Ofiste Verimliliği Artırmanın 6 Yolu!
Çalışma hayatı ofis ortamında geçenler için işler ne kadar hareketli ve yoğun olsa da beden hareketliliği bununla ters orantılı şekilde yavaş oluyor. Günümüzde oldukça popüler olan sanal ofislerde çalışanlar için durağanlıktan sıyrılabilmek ve verimliliği artırabilmek için bazı önerilerimiz var. Yeni girişimcilere prestijli ve fiyat avantajlı ofis alanı sunan sanal ofislerde çalışanlar, gün içindeki koşuşturma ve yoğun tempodan mutlaka
Hazır Ofis Ne Avantajlar Sağlıyor?
Ofis konusunda ihtiyaç duyulması halinde kişinin yeni bir ofis açmasına verdiği uğraşlar yerine hazır ofis tercih etmesi kişiye pek çok kolaylık sağlamaktadır. Bu kolaylıklar arasında bulunan elektrik, su, ısınma, internet, temizlik, sekreterya, bakım ve çay kahve servisi gibi sürekli ihtiyaçların yanı sıra kira kontratı, aidat, stopaj ve mobilya dekorasyonu gibi çeşitli giderlerin ortadan kalkması sağlanıyor. Hazır Ofis ne avantajlar sağlıyor konusunda
Kadıköy Hazır Ofis Lokasyonumuz
Bu yazımızda Kamara'nın yakın zamanda girişimciler için hizmete sunduğu Kadıköy hazır ofis hakkında temel detayları vererek hazır ofis avantajlarına değineceğiz. İşte yazımızda yer alacak alt başlıklar: Kamara hazır ofis avantajları Daha sosyal bir çalışma ortamı için Kamara hazır ofis Tasarruf açısından Kamara Kadıköy'ün size sundukları Bir girişimci veya kendi işini kurmak isteyen bir patron olarak işiniz için en gerekli olan kriterlerden biri
Ofis Kiralamak İsteyenlerin Aradığı 10 Özellik
Ofis Kiralamak İsteyenler Hangi Özellikleri Aramaktadır? Ofis kiralamak isteyenlerin genelde ofisler için hangi özellikleri istediklerine dikkat çekeceğiz. Bu yazımızda ofislerde hangi özelliklerin arandığı ve alt başlıklar şöyledir: Ucuz mu olacak pahalı mı? Hazır ofis mi yoksa sanal ofis mi daha mantıklıdır? Konum olarak merkezi bulabilir miyiz? İstenilen her şey bir arada olabilir mi? Eski bir binada nostaljik mi yoksa yeni bir binada
Sorularla Kamara
Kaliteli ofislerde çalışmayı, kaliteli ofislerin hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmayı tüm girişimciler ister. Bilindiği üzere girişiminize, işlerinize başlarken işiniz dışarıda değilse bir ofise ihtiyaç duyarsınız. Ekstradan ofis için de masraf yapmak ve iyi bir şekilde dizayn etmek zorundasınız. Peki bu masraflara gerek var mı bu kadar? Ayrıca sadece masraf değil zaman da kaybedeceksiniz ve bazı işlerinizi ertelemek zorunda kalacaksınız. Bunların önüne nasıl
Toplantı Salonunuzu Yenileme Zamanınız Gelmedi Mi?
Bu günlerde toplantı salonlarını yenilemek moda. Google News’e göz attığınızda onlarca yenilenmiş toplantı salonu görebiliyorsunuz. Sizin ofisinizin de iş dünyasındaki rekabetin bir parçası olduğunu göz önünde bulundurduğumuzda endüstrinin trendlerini yakalamanın önemli olduğunu söyleyebiliriz. Ünlü otellerden bir çoğu toplantı ve etkinlik salonlarını yeniden inşa ediyor, renklerini, duvar kâğıtlarını gelişen konjonktüre göre değiştiriyor. Toplantı salonunun bulunduğu kat dahi stratejik olarak belirleniyor. Üçüncü kata inşa
İş Planı Yapmanın Önemi
İş planı, işin ilerleyişi ve hedeflere ulaşılması adına önemli bir parçadır. İş planı yapmak o anı kurtarmak için değil de uzun vadede hedeflenen noktaya ulaşılması için ilk adım olarak düşünülebilir. Nitekim ilk adımın sağlam ve kararlı olması sürecin diğer taraflarını da etkileyecektir. Olumlu etkilenmesi açısından iş planınızın da tutarlı ve bir o kadar gerçekçi olması gerekmektedir. Peki iş planı nasıl oluşturulmalıdır? Hangi
İlk Girişim Faaliyetiniz İçin Ofis Seçerken/Ararken Dikkat Etmeniz Gerekenler
Girişimciliğinizin ilk başlarındasınız ve doğal olarak heyecanlısınız. Belki de neyi nereden başlayıp devam edeceğinizi bilmiyorsunuz. Bu, süreç için doğal bir aşamadır. Bu aşamaları etkili ve sizin lehinize sonuçlandırmanız için tecrübeli kişilere, bu işle uğraşan kişilere de uğramanız ve bilgi birikimlerinden faydalanmanız gerekiyor. İlk girişim faaliyetiniz belki de ilerde elde edeceğiniz başarılarınızın temeli olacak ve iz bırakacaktır belli mi olur? İlk girişim her