Kamara ailesi olarak ofisinizi kiralayacağınız yeni yeri  seçerken sizler için hazırladığımız tablonun karar verme sürecinize yardımcı olacağını düşünüyoruz. Tabloda hazır ve sanal ofis hizmetlerinin bizim ofislerimizde öne çıkan özelliklerini sıraladık.

Mutlaka kalem kalem bu konuları konuşmanızda hatta yazılı teyit almanızda fayda var.

KAMARA OFİSLERİ’NİN SUNDUĞU AVANTAJLAR
İlk kurulum süresi Aynı gün kurulum.
Teminat Bedeli Sadece 1 aylık.
Yasal Şirket Kaydı Evet. Dahası, kötü niyetli firmalara fırsat vermediğimiz için bizi devlete karşı prestijli bir imajımız var.
İş Adresi Seçenekleri Size 6 tesisimizdeki mal sahibi olduğumuz binalarda kalıcı adresler sunabiliyoruz, böylece alt kira kontratının dezavantajlarından etkilenmiyorsunuz. Başka bir deyişle kiracının kiracısı değil, mal sahibinin kiracısı olursunuz.
Telefon Cevaplama Servisi IVR anonsu, telefonlarınıza ön anons koyabilme seçeneği ve otomatik robot kullanabilme seçeneği.

• Mesai saatleri dışında telesekreter hizmeti. Ses kaydı eposta olarak anında gelir. Bir müşteri bile kaçırmazsınız.

• Çağrılarınızı sizin adınıza yanıtlayan alanında eğitimli personel kadrosu.

Çalışma alanı erişimi İstanbul’da hem Anadolu hem de Avrupa yakasında bulunan 6 tesisimize de erişim hakkına sahipsiniz.
Sekreter • İstediğiniz anda size destek olacak, profesyonel sekreterlik hizmeti.

E-postalarınızı ve kargolarınızı yöneten sizin için atanmış bir ekip.

Yükseltme ve Düşürme Sunduğumuz paketler arasında birine kayıtlı olsanız dahi diğer paketlere de özgürce  geçebilme esnekliği. 150’den fazla hazır ofis seçeneğimizle adresinizi değiştirmeden hazır ofise geçme imkanı.
Toplantı Odaları İstanbul’da hem Anadolu hem de Avrupa yakasında bulunan 6 tesisimizdeki toplantı salonlarına erişim hakkı.
Minimum Sözleşme Süresi Her zaman 1 ay önceden haber vererek tek taraflı sonlandırabilirsiniz. 12 aylık sözleşmeye zorlanmazsınız. İşiniz ters giderse bir de avukatlarla uğraşmazsınız.

Sizde 6 farklı tesisimizden birinde yerinizi almak için, hemen bizimle iletişime geçin!