Değerli Komşumuz, Kamara’ya
Yeni ofisinizle sağlıklı ve mutlu bir şekilde verimli işlere imza atmanızı dileriz. Aşağıda Kamara hizmetlerinden tam verimle faydalanabilmeniz için gerekli bilgileri paylaşıyoruz
Çalışma Saatleri
Hazır Ofis müşterilerimiz müstakil ofislerini 7 gün / 24 saat kullanabilmekte iken, sanal ofis müşterilerimiz hafta içi 09:00 – 18:00, cumartesi günleri de 10:00 – 13:30 saatleri arasında ofis ve toplantı odalarını kullanabilmektedirler. Sanal ofis müşterilerimiz mesai saatleri dışında yapmak istedikleri toplantılar ve ofis kullanımları için bizimle iletişime geçebilir. bilgi@kamara.com.tr
Ofis ve Toplantı Odası Kullanımı
Hazır ofis müşterilerimizin herşeyiyle hazır aynı zamanda kendilerinin de diledikleri gibi dekor edebilecekleri ofisleri bulunmaktadır. Hem hazır hem de sanal ofis müşterilerimiz Kamara’nın bütün şubelerinde paylaşımlı ofisleri ve toplantı odalarını önceden rezerve ederek, Kamara müşterilerine özel indirimli ücretlerle kullanabilmektedirler
Sanal Ofis Paketlerimizde ücretsiz kullanım hakkı bulunmaktadır. Kullanım miktarınız arttığı zaman indirimli ücretlerle kullanmaya devam edebilirsiniz. Sanal ofis paketlerimizin içerik ve fiyatlarına web sitemizden ulaşabilirsiniz.
Sanal ofis paketlerimizin içerik ve fiyatlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Toplantı salonları ve günlük ofis kiralama ücretleri aşağıdaki linktedir.
Toplantı Salon Fiyatları | KAMARA
Rezervasyon için bilgi@kamara.com.tr ‘ye e-posta gönderebilir ya da arayabilirsiniz. Ofisinizi kullanırken komşularınızla tanışıp iş ağınızı geliştirmeyi unutmayın.
Ofisinizde Sizi Ziyarete Gelen Misafir ve Müşterileriniz İle İlgili
Ofisinize her zaman misafir ve müşterilerinizi davet edebilirsiniz, hepsinin başımızın üzerinde yeri vardır. Ofisinize gelen kişi müşteriniz de olabilir, bir kurumdan gelen yetkili de… Ziyaretçiniz herhangi bir şubemize çat kapı gelse bile o anda resepsiyondaki arkadaşımız kullandığımız CRM yazılımı sayesinde hemen bilgilerinize erişir ve sizin takım arkadaşınız olur. Misafirinizi ağırlarız ve sizi ararız, sizin yönlendirmenize göre, misafir ederiz, ortak alanlarda bekletiriz, toplantı salonuna alırız, ofisinize yönlendiririz ya da ofiste olmadığınızı bildirerek sizi misafirinizle görüştürürüz. Siz ofis dışında, şehir dışında olsanız da biz sizin ofisinizdeki gözünüz kulağınız oluruz ve resepsiyon hizmeti sunarız.
Ofislere Ulaşım
Kamara tesislerinin hepsi ana ulaşım arterlerinin üzerinde, merkezi lokasyonlardadır. Tüm binalar metro, marmaray, metrobüs duraklarına yürüme mesafesinde, sosyal hayatın içerisinde binalardır. Kamara Ofisin tüm tesislerini kullanabilirsiniz. Misafirinizin Kamara’nın konumuna ulaşması için Google’a “Kamara Istiklal” , “Kamara Bostancı” gibi yazması yeterlidir, tüm tesislerimizin konumları Google’da işaretlenmiştir ve harita konumu hemen karşısına çıkacaktır.
İnternet ve Cafe Alanı Kullanımı
Kamara Ofislerinde internet kullanımı ücretsizdir. Kablosuz ağımız yasalar gereği sms doğrulama ile çalışmaktadır. Kendinize özel şifrenizi sms ile ücretsiz alabilirsiniz. Cafe alanlarımızda tüm içecekler self servis ücretsiz ve sınırsızdır. Toplantı odanıza ya da ofisinize servis isterseniz, sekreteryaya iletmeniz yeterlidir, servis ücretlidir.
Sekreterya Hizmetleri
Sekreter arkadaşlarımız firmanıza ya da adınıza gelen kargoları alıp anında size e-posta ile bildirim gönderirler, daha sonra kargolarınızı danışmadan alabilirsiniz. E-postalara yanıt yazarak, kargonuzdaki örneğin bir evrakın taratılıp size gönderilmesini isteyebilir ya da belirttiğiniz adrese tekrar kargo ile gönderilmesini isteyebilirsiniz.
Firmanıza gelen çağrılar firmanızın adıyla karşılanır ve size aktarılır. Çağrı aktarılsa da aktarılmasa da arayan bilgileri anında size e-posta gönderilir.
Kargo ve çağrılarınızla ilgili tüm sorularınız için sekreter@kamara.com.tr ‘ye e-posta gönderebilirsiniz.
Muhasebe ile ilgili konular
Kamara’da yaptığınız bir ödeme karşılığında size fatura kesilir, mülk sahibi yani Kamara bir şirket olduğu için size fatura keser ve stopaj vergisi ödemezsiniz. Kamara e-fatura mükellefidir ve size e-arşiv faturanızı e-posta gönderir. Dolayısıyla kağıt faturanın tarafınıza ulaşmasını beklemek zorunda kalmadan faturanızı kolaylıkla muhasebenize işleyebilirsiniz. Fatura bilgilerinizi göndermek ve muhasebe ile ilgili tüm konular için
muhasebe@kamara.com.tr ’ye e-posta gönderebilirsiniz.
Kamara’da faturalar her ayın ilk haftası gönderilir ve ödemeler de her ayın ilk haftası yapılır. Ödeme sayfamızdan hesap numaralarına ulaşabilir, kredi kartı ile de kolaylıkla vade farksız ödeme yapabilirsiniz.
Toplu ödemelerde ise indirim avantajı vardır. Bu imkandan hazır olduğunuz her zaman faydalanabilirsiniz.
Temizlik ve Bakım
Kamara ofislerine temizlik personelleri her gün uğramakta haftada 1 gün de detaylı temizlemektedirler. Binalarımızın iklimlendirilmesi ve bakım faaliyetleri de yapılmaktadır. Bu konularda ayrıca talepleriniz olursa bilgi@kamara.com.tr ‘ye e-posta gönderebilirsiniz.
Öneri ve Şikayetler
Kamara’da en büyük denetçilerimiz müşterilerimizdir. Bu sebeple önerileriniz ve geri bildirimleriniz bizim için çok önemlidir. Bulunduğumuz ortamları hep birlikte geliştirelim. Herhangi bir konuda öneri veya şikayetiniz olursa bunu önce destek@kamara.com.tr ile paylaşmanızı rica ederiz, böylelikle şikayet sürecinizi takip edebiliriz.
Kamara Blog
Sanal ofis, hazır ofis, paylaşımlı ofis coworking ile ilgili tüm merak ettikleriniz Kamara Blog’ta!