Hazır Ofis ile ilgili internette yapılan aramalara biraz göz gezdirdiğimizde bu soru için oldukça fazla içerik olduğunu görüyoruz. İşimizi severek yaptığımızı düşünüyor, kullanıcıların ise doğru cevapları bulmasına yardım etmeye bayılıyoruz. Bu hususta bu aydınlatıcı içeriğimizi hazırladık!

Genel olarak Ofis sayfalarımızda görebileceğiniz açıklamamız ise;

Fiziksel ofis alanına ihtiyacı olan kurumların ihtiyaç duyduğu tüm altyapının sağlandığı bir hizmettir ve bu hizmete Hazır Ofis denir.

Kamara’nın ofis çözümleri kullanıcılarının ihtiyaçlarına uygun bir şekilde tasarlanmıştır. Kamara ekibi, ofisinizde rahat bir şekilde çalışabilmeniz için tüm detayları düşündü ve gerekli altyapıyı kurdu.

Daha önce hazırladığımız iki adet videomuz mevcut. Bu videolar ile okumayı sevmeyenler için hem görsel hem de sesli olarak bir opsiyon sunalım istedik.

Buyrun Hazır Ofis Nedir? Kurucularımızdan Sadık Kocabaşa anlatıyor;

Bu video ile arama sonuçlarında Zengin kart olarak çıktığımızı ise paylaşmak isteriz.

Kamara Hazır Ofis Ne Anlama Gelir?

Kamara Ofis, tamamı ile son kullanıma hazır, zahmetsiz, anahtar teslim ofis anlamına gelir. Kamara markamız içerisinde başlıca hizmetlerimizden olan Hazır Ofis ile direkt olarak mülk sahibi olduğumuz tesislerimizde komşularımız olursunuz.

Komşu diyoruz çünkü kiracı kelimesi bizlere sadece kazanç kaynağı olarak geliyor. Bizler her ofis kullanıcımızı yeni bir komşu görerek, yardımlaşıyor, sohbetler ediyor, birlikte vakitler geçiriyoruz.

Kamara Hazır Ofis ile ilgili tesis yetkililerimizden Serdar Karataş anlatıyor;

Günlük Olarak Hazır Ofis Kiralanabilir ya da Kullanılabilir Mi?

Günlük olarak bu hizmet alınabilir, Kamara’nın aktif olarak İstanbul içerisinde bulunan 7 lokasyonunda bu ayrıcalığı kullanabilirsiniz. İhtiyacınız olduğunda çalışacak bir ortam bulmak ve bu ortamda tamamen ihtiyaçlarınızı karşılamanın oldukça zor olduğunu bildiğimiz için Günlük Kiralık Ofis opsiyonlarımızda Paylaşımlı ya da Paylaşımsız olarak ofis seçenekleri sunuyoruz.

Bu seçenek içerisinde ise: Kafeteryadan faydalanabiliyor, yüksek hızlı fiber internet ile sorunsuzca internet gerektiren işlerinizi halledebiliyor, misafirlerinizi ferah ve nezih bir ortamda karşılayarak onları etkileyebiliyor, daha verimli olabiliyorsunuz.

İstanbul içerisinde bulunan Kamara Ofis lokasyonları ise şu şekildedir;

Belirtilen lokasyonlarda sadece Ofis değil, Sanal Ofis, Paylaşımlı Ofis, Toplantı Salonu ve Odası, Etkinlik Salonu gibi seçeneklerden de faydalanabilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken bizlere dilerseniz WhatsApp ile, dilerseniz Telefon ile, dilerseniz de Canlı Sohbet ile ulaşmanız.

En kısa sürede tesis yetkililerimiz ya da çalışma arkadaşlarımız sizlere bilgi aktaracak, sorularınızı yanıtlayacak ve dilerseniz tesis ziyaretimizde sizlere eşlik ederek ücretsiz tesis tanıtımımızı sağlayacaklardır.

Hazır Ofis için Gerekli Belgeler Var Mıdır?

Evet, kiralama işlemleri için gerekli evraklar ve belgeler bulunmaktadır.

Hazır Ofis Kiralamak için gerekli belgeler;

  1. İmza Sürküleri. Geçerli ve mevcut kullanılıyor olması gerekmektedir.
  2. Vergi Levhası. 2019 tarihli ve aktif bir vergi levhanızın olması gerekmektedir.
  3. İkametgâh. Şahıs şirketleri ve şahıs kiralamaları için bu belgeye ihtiyaç duyulmaktadır.
  4. Ticari Sicil Gazetesi Örneği

Hazır Ofis Fiyatları Ne Kadar?

Fiyatlandırmalar çoğunluk ile lokasyon, büyüklük ya da cephelere göre değişikiklik göstermektedir.

Minimum fiyatlandırma ise 1200TL+KDV Türk Lirası olarak ücretlendirilmektedir.

Hazır Ofis Nasıl Satın Alınır?

Bu işlem için yıllardır sektöre öncülük eden ve komşuları ile harika işler başaran Kamara Studio Offices firmamızı tercih ederek ihtiyacınız olan Ofis hizmetini satın alabilirsiniz.

İlgili tesis sayfalarımıza ve bilgilerine ise Hazır Ofis adresinden ulaşabilirsiniz.

Hazır Ofis Hakkında Sorularım Var Ne Yapmalıyım?

Tabii, bu konuda her zaman sorularınız ve merak ettikleriniz olacaktır. Bu konuda yıllardır edindiğimiz tecrübe, bilgi ve hizmet kalitesi şartları altında sizlere her zaman yardımcı olmak isteriz. Dilerseniz bizlere;

  • bilgi@kamara.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
  • 0 850 532 20 09 adlı telefon numaramızı arayabilirsiniz.
  • Canlı Sohbet kanalımızdan bizlere sorularınızı iletebilirsiniz.
  • Biz sizi arayalım butonu ile formu doldurarak sizlere ulaşabiliriz.
  • Kamara WhatsApp Hattı üzerinden bizlere anında ulaşabilirsiniz.

Kiralık Kamara Ofisleri Nasıl Görebilirim?

Randevu ya da rezervasyon yaparak lokasyonlarımıza gelerek tesis yetkililerimiz ile birlikte detaylı olarak tüm Kiralık Ofis, Mevcutta bulunan Ofislerimizi inceleyebilirsiniz. Sorularınız ve merak ettiklerinizi tesis yetkililerimiz ile paylaşmaktan çekinmeyin, kendileri oldukça bilgili ve yardımsever kişilerdir.

Mevcut olarak İstanbul içerisinde 7 adet Kamara lokasyonuna istediğiniz zaman randevu alarak inceleme ve tesis turlarına katılabilirsiniz.

Kamara’dan Ofis Kiraladığımızda Resmi Adres Olarak Gösterebilir Miyiz?

En çok aldığımız sorulardan biri: Ofis kiraladığımda/kiraladığımızda resmi adres olarak gösterebilir miyiz?

Bu sorunun cevabını şu şekilde verebiliriz: Ofisleriniz cadde üzerinde kiralayacağınız ya da normal şartlarda kiralama yapacağınız bir lokasyon gibi resmi adresiniz olarak gösterilebilmektedir. Bu işlemler tamamen yasal, kanuna dayalıdır.

Büro olarak Kamara Ofis kullanabilir miyim?

Evet! Kamara Ofislerinizi Büro olarakta kullanabilirsiniz. Bu seçeneğimiz mevcut ofis hizmetimizle farksız olup fiyat farkı vb. bulunmamaktadır.

İstanbul Anadolu Yakası’nda Ofisler Nerede?

Anadolu Yakası’nda toplam olarak 4 adet Ofis kiralama ve kullanma hizmeti sunduğumuz lokasyonumuz mevcut. Bu lokasyonlar ise;

  • Altıntepe
  • Altunizade
  • Bostancı
  • Kadıköy

İstanbul Avrupa Yakasında Ofis lokasyonları nelerdir?

Avrupa Yakası’nda 3 adet ofis kiralama, kullanma, toplantı odası, terapi odası ve etkinlik salonu hizmetlerini veren Kamara Ofis mevcut. Bu lokasyonlarımız ise kısaca;

  • Beyoğlu/İstiklal
  • Levent/ Dome
  • Şişli

Olarak geçmektedir.

Hazır ve Sanal Ofislerle ilgili bilgi almak istiyorum

[contact-form-7 404 "Not Found"]