fbpx

Kamara | Altunizade | Virtual Office

See It With Your Own Eyes, Not From Photos

Get An Appointment Now and Join Our Facility Tour!

Get an Appointment
Mehmet Aşkın
Mehmet Aşkın
12:46 05 Jun 20
Daha önce başka firmaların ''paylaşımlı ofis çözümleri'' ile de çalıştık fakat burası gerçekten de hem... insan kalitesi, hem de yaklaşım/ ilgi alaka olarak beklentilerimizi fazlasıyla karşılıyor. Özellikle bu lokasyon için konuşmak gerekirse de (Altunizade Ofis ile çalıştığım için) ofisin temizliği ve düzeni, lokasyon yöneticisi Esra Hanım'ın çözüm odaklı ve yardımsever yaklaşımı ile kesinlikle sanal ofis/hazır ofis çözümü için ideal bir tercih. Anadolu yakası için de merkezi lokasyonda olması, toplantılarınızı katılanlar açısından cazip hale getirecektir. Zaten mimari açıdan dışarıdan baktığınızda da ofisiniz aslında bir köşk/konak yapısında:)read more
Tuba Hacı
Tuba Hacı
02:00 05 Jun 20
Lokasyon açısından çok güzel bir konumda İstanbulun her yönüne ulaşabilirliği en büyük avantajlarından... olan binanın tarihi görüntüsü ayrı bir güzelliği insanın evinde gibi rahat konforu ve Hizmetleri ile eksiksiz bir ortamda çalışmak çok güzel ... Esra hanımın samimiyeti güler yüzü her konuda çözüm üretmesi takdire şayandır çok teşekkür ediyorum tabi söylemeden geçemiycem tüm ofislerin seçilmiş kaliteli insanların olduğu sıcak samimi aile ortamı gibi olması en büyük özelliği ...herşey için teşekkürler kamara ofis...read more
Ahmet Faik Oktay
Ahmet Faik Oktay
10:05 04 Jun 20
Üç ay için hazır ofis arayışımın olduğu bir dönemde Kamara Altunizade ile tanıştım. Üç ay değil, bir... yıl kaldım. Ahşap yapının sıcaklığı, size yardım etmeye hazır personel ile birleşince çok huzurlu bir ortama dönüşüyor. Size sadece işinize odaklanmak kalıyor. Başta Esra Hanım ve Serdar Bey olmak üzere, Kamara' nın kendisine değer katan personeller ile yolunun açık olduğunu düşünüyorum.read more
Bricks 4kidz
Bricks 4kidz
11:00 03 Jun 20
Çalışanlar çok ilgili, soru veya sorunlara çözüm üretiyorlar. gelen postalar anında mail ile haber veriliyor.... Ben kendileriyle sorunsuz çalışıyorum. Lokasyon olarak araçla gelip gitmek, park etmek zor ama toplu taşımaya, merkezlere çok yakın.read more
Kağan
Kağan
03:20 03 Jun 20
Diğer yerleri bilemem ama ben en çok Esra hanımın üstün çabalarından bahsetmek istiyorum. Buradan sanal ofis... kiraladık, aylık çok cüzi bir ücret ödüyoruz. İş yeri yöneticisi Esra hanım gelen misafirlerimiz, toplantı için gerekli odanın hazırlanması, ikramların yapılması..vb konularda önceden hazırlığını planlı ve programlı bir şekilde yapıyor. Misafiriniz toplantıya geldiğinde mahcubiyet durumu yaşamıyorsunuz iş yeri ile ilgili. Ayrıca eski tarihi bir ev olduğu için gelen misafirlere de iyi bir intiba vermiş olunuyor. Bağlarbaşı metrosundan yürüyerek 4-5 dk sürüyor. Çok merkezi bir bölgede. Ben de buradan sanal ofis almadan önce yorumlara bakmıştım. Hemen hemen her sanal ofis firması aynı hizmetleri vaadediyor ama pratikte nasıl işliyor ona dikkat etmek lazım. Tavsiye ediyorumread more
Süleyman BALCIOĞLU
Süleyman BALCIOĞLU
06:06 29 May 20
Tarihi bir binada tüm ofis hizmetleri yer alıyor. Hazır ofis, sanal ofis hizmetleri sunuluyor. Kamara Ofis ailesine,... Esra Hanım a samimiyeti, güler yüzü ve iş takibi için çok teşekkür ederim. İyiki varsınız.read more
cenk bilirim
cenk bilirim
15:01 28 May 20
Kamarayı tercih ettiğim için ne kadar doğru bir karar verdiğimi ilk gün olduğu gibi şu anda daha iyi anlıyor... ve hissediyorum..Hizmet kalitesi en üst seviyede gördüğüm ve bundan da büyük keyif aldığım hazır ofis bünyesinde iş potansiyelimi ve müşteri ağımı büyüttüğüm bu ortamın bana artılarını bütünleştirdiğimi görüyorum.Bir kez daha kamara personeline ve ailesine sonsuz kere tşk ediyorum. İnsanların ofis konusunda gözlerini kırpmadan karar verecekleri bu ortama gelip görmelerini canı gönülden tavsiye ediyorum.read more
oğuzhan uyar
oğuzhan uyar
14:49 28 May 20
Nice place
Sepetin Kızı
Sepetin Kızı
11:26 28 May 20
Uzun zamandır hizmet almış olduğumuz Altunizade Kamara Hazır Ofis, kolay ulaşılabilir lokasyonu, nostaljik bina... ve dekorasyonu, kusursuz hizmet anlayışıyla beklentimizi maksimum düzeyde karşılıyor. Teşekkürler ! Ayrıca bir teşekkür de temizliğiyle, samimi ve sıcak yaklaşımıyla, güçlü iletişim özelliğiyle bizlere sorunsuz hizmet sunan Kamara Altunizade Sorumlusu Esra hanıma....read more
Nilay Mutlu
Nilay Mutlu
14:05 03 Dec 19
Merkezi konumu ve otantik ahşap bina olması ile güzel ev havasında bir ofis ortamı işletmecisi Esra hanım çok... ilgili çok kibar kesinlikle tavsiye ediyorum emlakçı ücreti, elektirik, su ödemeden bir ofise sahip oluyorsunuzread more
Bengi Buse Budak
Bengi Buse Budak
13:35 22 Nov 19
Kamara Altunizade'de yaklaşık 5 aydır keyifle çalışıyoruz. Müvekkillerimizin ve misafirlerimizin memnuniyeti de... en az bizler kadar. Tesis sorumlusu Esra Hanım sayesinde bütün ihtiyaçlarımız ve problemlerimiz ivedi şekilde çözüm buluyor. Teşekkürler Kamara Ailesi & Esra Hanım.read more
Serdar Karatas
Serdar Karatas
11:22 11 Jan 18
Very prestigious and historical office located in best part of istiklal street, close to car park.
Next Reviews

What Is A Virtual Office?

The virtual office service is a service where organizations can legally register their addresses and conduct their operations at. It is suitable for civil society organizations, firms, representative offices and any other organization that does not need a physical permanent office. As part of this system, the clients can benefit form the following features:

  • As a legally accepted system, a virtual office will allow you to register your virtual office's address as your legal correspondence address, and conduct legal declarations and other legal processes with that address.
  • Through the independent phone number that is assigned to each virtual office user, users can benefit from the professional secretariat service of Kamara. With this service, their calls will be responded with the name of the organization, will be notified to the appointed liaison, and will be transferred to the specified phone number when necessary.
  • The flexibility that virtual office users need is supported by the absence of long-term binding contracts and financial liabilities.

Advantages of Altunizade

1 km distance to the Altunizade station of the Metrobus line,

300 meter distance (4-minute walking distance) to the Bağlarbaşı station of the Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy metro line which is under construction and planned to be opened soon,

4 km distance to Kadıköy Rıhtım,

500 meter distance (7-minute walking distance) to Capitol Shopping Malli,

Walking distance to the campuses of Üsküdar, Şehir and Marmara Universities,

Click Here for Directions
 

Why should you choose?

  • Official address registry
  • Secretariat service for working hours and voice mail for after hours
  • Taking delivery of posts and packages
  • Becoming part of a large business network

Quick Quote

Quick Quote

  • Official address registry

  • Professional secretariat

  • Taking delivery of posts and packages

  • Access to meeting halls

  • Voice mail service for calls received out of working hours

  • Office equipment such as fax and photocopy machines

  • IVR announcement; you can put welcoming announcements to the calls received.

  • You won't pay stoppage.

Frequently Asked Questions

What Is A Virtual Office? What Are Its Advantages? How Does It Work?

Can we forward our existing phone number to your system?

If you wish, you can transfer your phone number to the operator we work with, so that your calls will be forwarded to us and we will receive them. Our usual practice is to assign a phone number to every new user, so you can forward your existing phone number to the number we assign to you. If you do not want to use our service, you can purchase your phone number.

Will I have a permanent office space that I can use daily?

The firms that are using our virtual office service have not had an issue so far. As the buildings belong to us, there will not be a problem in terms of tax regulations or audits. It is sufficient to have one of the firm partners or a legal representative present during the audits. Tax audits or inspections usually take place within two days after your accountant register to the tax office.

Will there be a problem in tax audits?

The firms that are using our virtual office service have not had an issue so far. As the buildings belong to us, there will not be a problem in terms of tax regulations or audits. It is sufficient to have one of the firm partners or a legal representative present during the audits. Tax audits or inspections usually take place within two days after your accountant register to the tax office.

Is 'virtual office' legal?

It is a legal and accepted system. There are law offices that we serve. Our facility managers will help you throughout the registry process.

I have some questions, how can I reach you?

You can call us from +90 850 532 2009 from Monday through Saturday between 09:30 - 18:30. You can also send an e-mail to info@kamara.com.tr for your questions.

Can I register associations, joint-stock companies, limited liability companies or sole proprietorships?

You can register your association with a virtual office. This is accepted by the provincial associations directorate. You can also register your joint-stock company, limited liability company and sole proprietorship with a virtual office. In case your financial advisor is unsure about this, they can call us and we will give the necessary details.

What Happens When An Unexpected Guest Shows Up?

Even if you have an independent office space, you don't need to be at your office all the time. If an unexpected visitor shows up, we will inform you by phone. If you are available and will come to meet with the visitor, we will host them at the meeting hall until you arrive. If you cannot come, we will let your visitor know that you are out of office, offer them some drinks, and will see them off.

What is the term of the contract? What is the procedure for early termination?

There are no long-term contracts or financial liabilities at Kamara. You can operate your business in a flexible way. You can terminate your contract anytime with a written notice one month prior to termination.

Can I work and meet with my clients at any facility that I want?

You can work or host your clients at any facility that you want. It is sufficient to book your office or meeting hall beforehand. Your office space and meeting hall is always ready.

I don't want to change my tax office. What should I do?

Your tax office should be the one governing the neighborhood of the facility that your office is in. Your tax number won't change. You need to follow this procedure even if you move to a different flat at the same building. There will be no troubles in changing the tax office. It is sufficient to get notarial approval for one more paper. In brief, the only difference that will occur will be an expense of approximately ₺70. If you wish, you can consult this issue with our financial advisors free of charge.

Affordable Pricing Options


Affordable Pricing Options For Everyone Are At Kamara!

Kamara offers serviced offices, virtual offices and meeting halls at affordable prices for any initiative and firm. You can see our introductory prices.



Get A Quote

Modern Meeting Hall

30/Hour

  • Special catering
  • Complimentary self-service tea and coffee at our office spaces and cafeteria
  • Projector / White board / Flip chart*
  • Hourly or daily rentals

Co-working Space

290/Month

  • Desk use in quiet common areas
  • Reception service for welcoming your clients and visitors
  • High-speed wireless internet access
  • Complimentary self-service tea and coffee at our office spaces and cafeteria
  • Use of fax machine and printer
  • Becoming part of the Kamara family with 1000+ members, monthly meetings for expanding your business network

Serviced Office Solutions

950/Month

  • Meeting hall use free of charge*
  • Detached, fully-furnished, specially-decorated office space
  • High-speed wireless internet access
  • Use of fax machine and printer
  • Daily and weekly cleaning service
  • Complimentary self-service tea and coffee at our office spaces and cafeteria
  • Becoming part of the Kamara family with 1000+ members, monthly meetings for expanding your business network

Our Facilities

Call us for further information

Call us for further information about virtual offices, we will answer all your questions. Reserve your spot at Kamara now and further your business!
+90 850 532 63 47