fbpx

Stres Yönetimi Ve Yeni Ofis Çözümleri

Aşılması Gereken Korkular Nelerdir?

Stres Yönetimi Ve Yeni Ofis Çözümleri

Stres Yönetimi Ve Yeni Ofis Çözümleri

İş hayatında stres yönetimi nasıl sağlanabilir? Hangi metotlar uygulanırsa stresten uzak biçimde işlerinize daha fazla yoğunlaşabilirsiniz? Böylesi sorular neredeyse tüm girişimcilerin, şirket sahiplerinin ve şirket çalışanlarının kafasında olmakla birlikte sürekli cevap aranan soru nitelikleridir de. Buna göre stres yönetimini ele almak ve işlerde daha fazla verim alarak gelişiminize katkı sağlamak için birkaç farklı metot deneyebilirsiniz.

Stres ile başa çıkmanın ve neticesinde işlerin daha verimli ilerlemesini sağlamak için en etkili çözümlerden biri hazır ofis yöntemleridir. Hazır ofislerin stres üzerinde ne kadar verimli bir etki yapabileceğini ele alacağımız bu yazımızda yer vereceğimiz alt başlıklar şunlardır:

  • Stres yönetimi nedir,
  • Stres yönetimi nasıl sağlanabilir,
  • İşten izin almak,
  • Hazır ofis yöntemleri,
  • Hazır ofisler ile stres yönetimi,
  • İlgili yazılar

Stres Yönetimi Nedir?

Stres, insanların gerek iş gerekse de eğitim hayatında yapmak istedikleri bir şeyi yapma aşamasında kafasına taktığı ve sürekli olumsuza yorduğu bir durumdur. Stres durumu ile karşılaşmak insanlara çeşitli zararlar da vermektedir. Buna göre büyük şirketler ele alındığında stresli çalışanların işlerine fazla odaklanamadığı hatta işlerde istediği sonucu alamadığı da görülmektedir. Buna göre stres yönetimi oldukça önemlidir. Stres yönetimi konusunda şirket sahiplerinin, iş yöneticilerinin sazı ele alması gerekmektedir. Çünkü çalışan kişiler yöneticilerinden gelen geri dönüşlere göre stresleri azalır ya da artar. Artma durumunu kimse istemeyeceği gibi işlerde olumsuzluklara da neden olmaktadır. Buna göre stres yönetimi konusunda şirket sahiplerinin knuya dahil olması gerekmektedir.

Stres Yönetimi Nasıl Sağlanabilir?

Stres Yönetimi Nasıl Sağlanabilir?

İş dünyasında stres yönetiminin sağlanması ve streslerden uzaklaşılması için en yegane çözüm işlerde başarıya ulaşmaktır. İşlerde başarıya ulaşmanın da tabi çeşitli yöntemleri vardır. Ancak en genel anlamda bu yöntemleri uygulayarak işlerde başarıya ulaşmak ve neticesinde streslerden de uzaklaşmak oldukça önemlidir.

Ancak stres yönetiminin sağlanmadığı durumlarda işçiler, çalışanlar ya da diğer pozisyondan kişiler sürekli işlerin olumsuz tarafı ile ilgilenecektir.

Personel ve Gelişim Enstitüsüne göre stres sebebiyle işten izin alma oranı  iktisadi gerileme sebebiyle artış göstermiştir.

İlave iş yükünün, şirket içindeki organizasyonların ve ülke içindeki problemlere yönelik endişelerin yüksek seviyede depresyona sebep olduğu gerçeği  işverenler tarafından rapor edilmiştir. Araştırmada aynı zamanda belirlenen diğer bir durum, çalışanlar, işlerini kaybetme kaygısından dolayı hasta oldukları zaman işleriyle daha çok ilgilenmektedirler.

İşten İzin Almak

Stres başta olmak üzere diğer birkaç sebeple de işten izin almak isteyen kişilerin işten izin alamama durumunda stresleri daha da artacaktır. Peki bu gerginlikle nasıl baş edilebilir? İş sahipleri ya da girişimciler açısından bu durum, işleriyle ilgili gerginliklerini paylaşacak birilerinin  etraflarında olmaması açısından yalnızlık duygusu yaratmaktadır.

Julie Meyer’in StartupTV’deki bir röportajında belirttiği üzere, kendi işinizi yönetmek büyüleyici bir şey değildir,  zor zamanlarda devam edebilmek için başarılı olmaya takıntılı ve bağımlı olmanız gerekir. Böylesine bir takıntı her insan için  uygun olmayabilir.

Hazır ofis gibi iş çözümleri idari destek sağlayarak ve telefon konuşmalarını yöneterek bazı sorunlara anında çözüm getirir ve böylece sizin bitirmeniz gereken projelere daha fazla vakit ayırmanızı ya da çoktan hak etmiş olduğunuz o 1-2 günlük tatili almanızı sağlayabilir.

Bazıları bu tür bir hizmeti haklı görmekte zorlansalar dahi, ulaşılabilir maliyetlerle sizi daha üretici ve odaklanmış hale getiren bir pazarlama yapmanıza olanak sağlar.

Business Junction için benzer fikirdeki bireylerle deneyim paylaşmak ve ilişki kurmanın önemi yadsınamaz.

Sizlerle aynı gemide olan ve benzer endişeleri paylaşan kişilerle işlerinizin durumu hakkında konuşmak son derece güven verici olabilir. Kamara ofis çözümleri sizinle aynı kafa yapısında girişimcilerle de kaynaşmanıza olanak tanımaktadır. Tek kişilik ofisinizde sıkılmazsınız.

Hazır Ofis Yöntemleri

Altintepe-Ofis

Hazır Ofis Yöntemleri

Hazır ofis yöntemleri iş akışını, hızını artırıp verimliliğe de katkı sağlayacağı gibi neticesinde iş stresini de azaltacaktır. Buna göre işinizi hazır ofislere teslim etmeniz sizin açınızdan daha fazla yarar demektir. İşlerinizi çok daha iyi yapmanın yolu olan hazır ofislerde çeşitli imkanlardan da yararlanabilirsiniz. Nitekim Kamara hazır ofislerde istediğiniz işleri çok daha düzenli ve iyi biçimde yapabileceğiniz gibi iş stresinden de uzak kalacak olup daha şeffaf bir iş ortamında çalışmalarınızı sürdürebileceksiniz.

Hazır Ofisler İle Stres Yönetimi

Stres yönetimini elinize alacağınız en önemli aşamalardan biri olan hazır ofis yöntemlerini sizler de deneyerek fazlasıyla işinizde verim alabilirsiniz. Böylece hem daha verimli bir iş süreci hem de daha istekli bir iş performansı sergilersiniz. Streslerden uzak biçimde işlerinizi gerçekleştireceğiniz Kamara hazır ofislerinde çeşitli avantajlar da sizleri beklemektedir. Buna göre hazır ofislerde istediğiniz gibi işlerinizi sürdürecek olup fazlasıyla verim alabileceksiniz.

İlgili Yazılar

Beğenebileceğinizi düşündüğümüz içeriklerimize de göz atmak ister misiniz? İşte, beğenebileceğiniz Kamara Blog içerikleri 🤗

  1. Daha Sağlıklı Bir Ofis Ortamı İçin Yapılması Gerekenler
  2. Hazır Ofisler Ne Kadar Rahat
  3. Hazır Ofis Avantajları Nelerdir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir