Stres Yönetimi Ve Yeni Ofis Çözümleri

HULU tv snl saturday night live workPersonel ve Gelişim Enstitüsüne göre stres sebebiyle işten izin alma oranı  iktisadi gerileme sebebiyle artış göstermiştir.

İlave iş yükünün, şirket içindeki organizasyonların  ve ülke içindeki problemlere yönelik endişelerin yüksek seviyede depresyona sebep olduğu gerçeği  işverenler tarafından rapor edilmiştir. Araştırmada aynı zamanda belirlenen diğer bir durum, çalışanlar, işlerini kaybetme kaygısından dolayı hasta oldukları zaman işleriyle daha çok ilgilenmektedirler.

Yazı Başlıkları

İşten İzin Almak

Eğer işten izin alamazsanız stres ve gerginlikle nasıl başedebilirsiniz? İş sahipleri ya da girişimciler açısından bu durum, işleriyle ilgili gerginliklerini paylaşacak birilerinin  etraflarında olmaması açısından yalnızlık duygusu yaratmaktadır.

Julie Meyer’in StartupTV’deki bir röportajında belirttiği üzere, kendi işinizi yönetmek büyüleyici birşey değildir,  zor zamanlarda devam edebilmek için başarılı olmaya takıntılı ve bağımlı olmanız gerekir. Böylesine bir takıntı her insan için  uygun olmayabilir.

Hazır ofis gibi iş çözümleri idari destek sağlayarak ve telefon konuşmalarını yöneterek bazı sorunlara anında çözüm getirir ve böylece sizin bitirmeniz gereken projelere daha fazla vakit ayırabilmenizi ya da çoktan haketmiş olduğunuz o 1-2 günlük tatili almanızı sağlayabilir.

Bazıları bu tür bir hizmeti haklı görmekte zorlansalar dahi, ulaşılabilir maliyetlerle sizi daha üretici ve odaklanmış hale getiren bir pazarlama yapmanıza olanak sağlar.

Business Junction için benzer fikirdeki bireylerle deneyim paylaşmak ve ilişki kurmanın önemi yadsınamaz.

Sizlerle aynı gemide olan ve benzer endişeleri paylaşan kişilerle işlerinizin durumu hakkında konuşmak son derece güven verici olabilir. Kamara ofis çözümleri sizinle aynı kafa yapısında girişimcilerle de kaynaşmanıza olanak tanımaktadır. Tek kişilik ofisinizde sıkılmazsınız.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir