Sanal Ofise Sahip Olabilmek İçin Yapılması Gerekenler

Sanal Ofise Sahip Olabilmek İçin Yapılması Gerekenler

Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte girişimcilik daha yaygınlaşmıştır. Bu durum girişimciler için yeni veya farklı çalışma şekilleri de gelişmiştir. Bu gelişmelere bağlı olarak ofis çeşitliliği de artmıştır. Nitekim hemen her girişimcinin hazır, fiziksel ofislerde çalışmasına gerek kalmıyor. Bunun nedenleri arasında ofislerin maliyeti, ofisler için gerekli materyallerin temin edilmesi ve gerekli diğer resmi işlemler gösterilebilir. Girişimcilikte başarının ölçütlerinden biri de gelir kaynağı oluşturmak ve kazançlarını istikrarlı biçimde devam ettirmektir. Bunlar düşünüldüğünde ofis olarak sanal ofise sahip olabilmek size bir çok avantaj sunar.

Özellikle de girişimciliğe yeni başlayan kişilerin ilk etapta gelir giderlerini iyi dengelemeleri gerekir. Çünkü girişimciliğin devamı ve kazançlarınız buna bağlı olarak gelişecektir.

Tasarruf yapmak açısından özellikle de ilk etapta ihtiyaç duyulmadıkça hazır ofis yerine sanal ofislerin tercih edilmesi her zaman için avantajdır. Tabii bu özellikle teknoloji alanında girişimci olan kişiler için daha geçerlidir. Diğer türlü avukat, muhasebe gibi sektörlerde hazır ofise gerek duyulmaktadır. Ancak bilişim alanında, freelancer çalışmalarda veya seyahat gerektiren işlerde sanal ofisin tercih edilmesi daha mantıklı olacaktır.

Neden Sanal Ofis?

Hazır ofise sahip olmayan ancak çalışmalarını gerek evden gerekse de başka ortamlarda devam ettirenler hem ofis ihtiyaçlarını daha avantajlı biçimde karşılamak hem de daha profesyonel bir kimlik taşımaları açısından sanal ofislere yönelebilir.

Sanal ofisler belirttiğimiz üzere hazır ofislere göre daha uygun fiyata sahiptir. Böylelikle girişimciler fazla para verme yükünden kurtulur. Buna ek olarak ev adresini resmi adres olarak gösterebilme ve sekreter imkanının da olacağı sanal ofislerde müşterilerle olan bağlantınız daha hızlı olacaktır. Bu da daha çok müşteriye ulaşmanız ve neticesinde daha fazla kazanç elde edeceğiniz anlamına gelecektir. Hem de daha uygun fiyatlarla ofis hizmeti alarak.

Sanal ofise sahip olabilmek için Kamara‘yı ziyaret edebilirsiniz. Kamara’da tüm bu olanaklarla birlikte sanal ofis avantajlarından yararlanabilirsiniz. İşte sanal ofisin avantajları:

  • Ekonomiktir,
  • Prestijlidir,
  • Resmi adres olarak gösterebilirsiniz,
  • Verimlidir,
  • Risksizdir,
  • Müşteri ve çalışan memnuniyeti daha kolay sağlanır

Sanal ofisF ortamında sağlanan bu avantajlar ile birlikte zaman, para ve emek kaybı olmadan işlere odaklanma durumu daha verimli olacaktır. Böylelikle başarıya ulaşmanız daha rahat ve kolaydır.

Hazır Ofis İle Benzerlik ve Farklılıkları

Sanal ofisleri hazır ofislerden ayıran en temel özellik herhangi bir fiziksel ortama ihtiyaç duyulmamasıdır. Hazır ofislerde sürekli ofise bağlı olabilecekken sanal ofiste bu böyle değildir. Daha serbest bir iş ortamında kendinizi görebilirsiniz. Benzerlik olarak ise yine adresinizi resmi adres olarak gösterebilirsiniz. Yine profesyonel olarak işlerinizi sürdürebilir ve müşterileriniz ile olan ilişkilerinizi sıklaştırabilirsiniz.

Sanal Ofis Nasıl Kurulur

Sanal ofis kurulurken ilk olarak iş adresinizin resmi biçimde sanal ofis olarak gösterilmelidir. Sanal ofisin temin edildiği firma ile yasal adresin gösterilmesi için sözleşmenin yapılması gerekmektedir. Resmi şekilde şirketin kurulması için işlemler tamamlanır. Şirketin anonim, şahıs ya da limited olması fark etmeksizin yasal adres sanal ofisin adresi olarak kullanılabilmektedir. Gerekli olan detayların tamamı hizmetin alındığı firma ile görüşülmektedir.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir