Paylaşımlı Ofisler Neden Tercih Edilmelidir?

Co Working Alanları Freelance Çalışanlar İçin Nasıl Avantajlar Sağlar?

Paylaşımlı Ofisler Neden Tercih Edilmelidir?

Paylaşımlı Ofisler Neden Tercih Edilmelidir?

Paylaşımlı ofisler daha çok kimlere hitap etmektedir? Hangi girişimciler paylaşımlı ofisleri tercih eder? Ya da paylaşımlı ofislerin kullanıcılarına sunduğu fırsatlar nelerdir? Paylaşımlı ofisleri detaylarıyla birlikte ele aldığımız bu yazımızda yer verdiğimiz alt başlıklar şunlardan oluşmaktadır:

  • Paylaşımlı ofis nedir,
  • Kamara paylaşımlı ofis avantajları,
  • Ofis ortamı sizi daha da cesaretlendirsin,
  • Ekibinizi de kurabilirsiniz,
  • İlgili yazılar

Girişimcilikte sınırların olmadığı aşikar. Nitekim bireysel olarak çalışmalarını sürdüren yüzlerce belki binlerce girişimci mevcuttur. Peki genel anlamda nelerle uğraşmaktadır bu kişiler? Ya da bireysel çalışmak için illa girişimci mi olmak gerekiyor? Bu soruların cevabı herkes için farklıdır elbette. Bir şirket için uzaktan çalışan, proje bazlı çalışan ya da tamamen kendi işlerine odaklanan kişiler oldukça fazladır. Aktif, fiziksel bir ofis yerine daha çok freelance çalışmayı da tercih edenler mevcuttur. Ancak durum böyle olunca tam anlamıyla girişimcilik hissini almazlar. Bu da haliyle onları az da olsa geride bırakacak olumsuz etkendir. Peki bunun önüne nasıl geçilmeli? Hangi yöntemler izlenmelidir?

Bu durumun farkında olanlar kendine yetebilecek kadar küçük çaplı ofisler açmaktadır. Bu durum elbetteki kişilerin daha iyi bir çalışma ortamında olmasını, planlamalarını daha iyi yapmasını haliyle de verimliliklerinin artmasını sağlamaktadır. Ancak bu gibi avantajların yanında bir çok dezavantaj da vardır. Bunlardan biri ve en önemlisi de gider durumudur. Ofisin kirası, gereksinimleri ve diğer giderler derken bir anda gelir gider dengesini kaybedebilirsiniz. Bu da size uzun vadede çeşitli zararlar sunabilir. Peki bu gibi zararlarla karşılaşmamak ve tamamen avantajlı konuma geçmek için neler yapılmalıdır?

Bir girişimci olarak ofisinizi Kamara paylaşımlı ofislere taşımanız bir çok anlamda size katkı sağlayacaktır. Özellikle maddi anlamda eliniz daha rahat olup sosyal anlamda da birçok çevre edinebileceksiniz. İşte detaylarıyla birlikte paylaşımlı ofis mantığı…

Paylaşımlı Ofis Nedir?

Paylaşımlı ofis ya da diğer adıyla açık ofis, işinizi bir ofisten yürütebilmek için ihtiyacınız olan her şeyi (fotokopi, fax, adres gösterebilme, sekreter vb.) içerisinde barındıran hizmettir. Paylaşımlı ofislerde sizin gibi çalışmalarını sürdüren bir başka kişi veya kişiler ile aynı çalışma ortamında bulunacak ve sessiz, refah bir ortamda çalışmalarınızı sürdürebileceksiniz. Paylaşımlı ofisin size bir avantajı ise sizi işinize daha çok bağlamasıdır. Nitekim sizin gibi kişilerin işleriyle ilgilendiğini görünce siz de otomatikman işlerinize odaklanacak ve hedeflerinizi gerçekleştirmek adına önemli adımlar atacaksınız.

Kamara Paylaşımlı Ofis Avantajları

Kamara Paylaşımlı Ofis Avantajları

Ofisinizi Kamara paylaşımlı ofislere taşımanız için sadece bilgisayarınızı alıp gelmeniz yeterli olacaktır. Nitekim Kamara ofislerinde her şey size hazır halde sunulacak olup size sadece işinize odaklanmak kalacaktır. Peki nedir size sunulacak imkanlar:

  • Sessiz ortak alanlarda masa kullanımı,
  • Yüksek hızlı internetiniz, faks & yazıcı cihazlarınız, sıcak içecekleriniz hazır!
  • Müşterileri ve ziyaretçileri karşılamak için resepsiyon
  • 1000+ üyeli Kamara ailesinin bir parçası olun!
  • Düşük Maliyetlerle Tasarruf Edin!
  • İstediğiniz Zaman Kolayca Sanal Ofis veya Hazır Ofis seçeneklerine geçin!
  • İstanbul’un birçok merkezi noktasında çalışma olanağı!
  • Konforlu, rahat paylaşımlı ofisler

Bunların yanı sıra;

  • Profesyonel sekreterya,
  • Mutfak kullanımı ve ücretsiz çay, kahve ikramları,
  • Günlük ofis kontrolü,
  • Haftalık detaylı temizlik,
  • Elektrik, doğalgaz ve elektrik gibi bütün masraflarınız

gibi imkanlardan da yararlanabileceksiniz. Tüm bu imkanlardan anlaşılacağı gibi Kamara paylaşımlı ofislerde olmanız maddiyattan sosyal çevreye kadar her anlamda size katkı sağlayacaktır. Bu da sizin işinize olan odaklanmanızı artırarak daha başarılı bir iş süreci sürmenizi etkileyecektir. Haliyle verimli bir iş süreci için tüm koşullar Kamara tarafından size sunulacaktır.

Ofis Ortamı Sizi Daha da Cesaretlendirsin

Freelance veya home office olarak çalışmak sizi belli bir noktaya kadar getirebilir. Ofis ortamını, iş çevresini görmeden her şeyi tam oturtmuş olamazsınız. Bu da sizi bir çok noktada geri planda tutabilir. Örneğin iş anlamında bir sunum yapmak isteseniz tecrübe eksikliğinden dolayı bir çok şeyi yanlış yapabilirsiniz. Bu da sizin cesaretinizi ve isteğinizi kıracaktır. Bunu aşmak için işlerin aktif olarak sürdürüldüğü ofislerde çalışmalarınızı devam ettirmeniz ve sürekli olarak sosyal çevrenizi artırmanız gerekmektedir. Böylelikle işinizdeki ilerleme durumunuz daha hızlı olacaktır.

Ekibinizi de Kurabilirsiniz

Ekibinizi de Kurabilirsiniz

İşinizi ofislere taşıyarak zamanla büyütebilirsiniz. İşinizi büyütmek de personel gereksiniminizi artıracaktır. Bir ekibe ihtiyaç duyabilirsiniz. Bu ekibi oluşturarak işlerinizi bölümlere ayırarak devam ettirebilirsiniz. Bu durumda Kamara hazır ofislere geçmeniz ön görülür. Paylaşımlı ofis ile hazır ofislerin farkı biri açık ofis iken diğeri tamamen sizin tasarrufunuza bırakılmış ve istediğiniz gibi yönetme imkanı verilmiştir. Büyük bir ekibi yönetmek için de hazır ofislere geçmeniz gerekmektedir.

Tüm bu bilgiler ışığında home office veya freelance çalışanlar için en mantıklı ofis türlerinden biri paylaşımlı ofisler olacaktır. Nitekim paylaşımlı ofislerde, özellikle Kamara paylaşımlı ofis ortamında, bir çok imkandan yararlanma şansına sahip olacaksınız. Maddi açıdan da sizi rahatlatacak olan bu durum uzun vadede sizi başarıya taşıyacak olup işlerinizi daha verimli hale getirecektir. Siz de freelance veya home office olarak çalışmalarınıza devam ediyorsanız ofisinizi Kamara paylaşımlı ofislere taşıyarak Kamara’nın ayrıcalıklarından yararlanın!

İlgili Yazılar

Beğenebileceğinizi düşündüğümüz içeriklerimize de göz atmak ister misiniz? İşte, beğenebileceğiniz Kamara Blog içerikleri 🤗

  1. Paylaşımlı Ofisler Nedir? Neden Paylaşımlı Ofis Seçilmelidir?
  2. İşini Evden Yürütenler İçin Sanal Ofis Fırsatı
  3. Hazır Ofis Avantajları Nelerdir?

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir