fbpx

Ortak Çalışma Alanlarının 5 Muhteşem Faydası!

toplantiodasi

Ortak çalışma alanları hayatımıza girdiğinden ve son dönemde çoğalmaya başladığından beri çalışanlar için pek çok kolaylık sağlıyor. Bu kolaylıklar da ortak çalışma alanlarını daha verimli hale getiriyor ve tercih edilebilirliklerini artırıyor. Şimdi gelin birlikte ortak çalışma alanlarının ne gibi faydaları ve ayrıcalıkları olduğuna bakalım!

Düşük Başlangıç Maliyeti ve Risksiz

ortakcalismaalani

Küçük ve orta çaplı tüm işletmelerde ofis giderleri zaman zaman zor ve sıkıntılı dönemler geçirilmesine sebep olabiliyor. Özellikle yeni kurulan girişimler içinse bu tip maliyetler göz korkutucu olabiliyor.

Herhangi bir ofisi kiralamak ve onun giderlerini düzenli bir şekilde ödemek için düzenli bir gelir sahibi olmak gerekiyor. Bu düzenli geliri elde etmek için de işlerinizi bir miktar da olsa büyütmüş olmanız gerekiyor. Gördüğünüz gibi durum adeta bir paradoks. Ancak ofis kiralamadan ve de işleri büyütebileceğiniz, ekibi bir araya getirebileceğiniz resmi bir ortam yaratarak risksiz bir başlangıç yapabilirsiniz. Ofis veya daire kiraları genellikle yıllık sözleşmeler ile ödenir bu sebeple ofisi kullanmadığınız ayları veya günleri ödememe gibi bir seçeneğiniz olmaz. Ancak paylaşımlı ofislerde kiralama seçenekleri çeşitlidir. Paylaşımlı ofisleri çalışma ortamı sağlaması için kullanabileceğiniz gibi yalnızca ekip toplantıları için de kiralayabilirsiniz. Bu da girişiminiz için düşük maliyetli ve risksiz bir ortak çalışma alanları başlangıcı sunar.

Esneklik

esneklik

Yukarıda da bahsettiğimiz gibi, paylaşımlı ofislerde yıllık bir sözleşme yapma zorunluluğunuz yoktur. Daha doğrusu ofisi kullanmadığınız günlerde ofis kirası ödemek zorunda değilsiniz. Bu da size ve ekibinize esnek bir çalışma ortamı sağlar.

Paylaşımlı ofisleri yalnızca ekip toplantıları için kullanıp kalan kısımda çalışanlarınızın evden çalışmalarını sağlayabileceğiniz gibi çoğunlukla paylaşımlı ofise gelerek orada rahat bir çalışma ortamında çalışmalarını da sağlayabilirsiniz. Bu da size tamamen sizin ve ekibinizin vereceği karara bağlı esnek bir çalışma ortamı sunar.

Ağ Fırsatları

agfirsatlari

Paylaşımlı ofisler birçok ofisin aynı anda kullandıkları alanlardır. Bu da size başka şirketler ile yakın bir iletişim kurma fırsatı sağlar. Çalışma ortamında veya molalarda etrafınızdakilerle iletişim kurarak networking yapabilir, çevrenizi ve iş fırsatlarınızı genişletebilirsiniz.

Konum

konum

Bütçenize uygun bir ofis bulmak zordur çünkü çalışanlarınızın veya potansiyel çalışanlarınızın yaşadıkları yerleri baz alarak herkes için ortak bir nokta belirlemeniz gerekir, böyle konumlar da biraz tuzluya gelebilir. Paylaşımlı ofisler ise genellikle en merkezi konumlarda olurlar. Böylece hem çalışanlarınız açısından ulaşımın rahat ve adil olduğu hem de başkalarıyla toplantılarınızı rahatlıkla yapabileceğiniz bir ortak çalışma alanlarına sahip olmuş olursunuz.

İş hayatı ve normal hayat dengesi

ishayati

İş hayatı genellikle hayatımızın büyük bir kısmını oluşturuyor. Bu sebeple sosyal yaşantınızın devam edebiliyor olması, çalışırken sosyal yaşamdan kopmamanız çok önemli. Çalışma esnasında, iş sonrası, hafta sonları kendinize ve dinlenmeye ayırdığınız vaktin sizin için yeterli olması da çok önemli. Paylaşımlı ofisler hem size çalışırken aktif bir sosyal ortam sağlar hem de genellikle işten sonra yapabileceğiniz aktivitelere yakın yerlerde olurlar. Böylece işten çıktıktan sonra arkadaşlarınızla görüşmek, spora gitmek veya evinize geri dönmek çok büyük bir vaktinizi almaz.

İlgili Yazılar

Beğenebileceğinizi düşündüğümüz içeriklerimize de göz atmak ister misiniz? İşte, beğenebileceğiniz Kamara Blog içerikleri 🤗

Ofiste Atıkların Azaltılmasına İlişkin İpuçları!

İşyerinde Etkili Toplantıların Önemli Olmasının 4 Nedeni!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir