fbpx

Ofislerde Başarı Nelere Bağlıdır?

İş ortamı, iş yeri girişimciler için en değerli yerlerden biridir. Çünkü günün büyük bir kısmını orada geçirmekle beraber tüm işlerini de orada yapmaktadırlar. Gerek işin başlangıcı olsun gerekse de işin ilerleyen kısımları olsun ofislerde başarı bir çok şeyle alakalıdır. Kişinin özelliklerinin de başarıyla doğru orantılı olacağını belirtmek gerekir. Tecrübe, insan ilişkileri ve iş hakkındaki bilgi gibi kavramlar başarmak için gereken bir kaç kuraldır sadece. Bunlarla da sınırlı kalmıyor tabi. Dengeyi kurmak da önemlidir ofislerde çalışırken. Nasıl ki boş vakitlerde aşırıya kaçmamak gerekirse bu tür olumlu olaylarda da aşırıya kaçmamak önemlidir. Girişimcinin bir denge noktası olmalı ve ne olumlu ne olumsuz tarafa aşırı şekilde yüklenmemelidir.

Peki ofislerde başarı, iş hayatında başarılı olmak başka nelere bağlıdır? Girişimcilerin ne yapmaları ve ne yapmamaları gerekir? Bu yazımızda bunlara değineceğiz. İşte ofislerde başarı için gerekenler;

Sorumluluk Bilinci

Person's Hand on Top of Laptop While Working

Girişimciliğe başlayarak aslında büyük bir sorumluluğu kendinize katmış oldunuz. Bu sorululuk bilincini asla kaybetmemelisiniz. Sadece iş hayatında değil, veya bu sorumluluk size iş hayatında gelmedi ilk olarak. Eğitim sürecinden iş hayatına kadar siz bu sorumlulukları alarak geldiniz.

İşinizin değerini bilerek, ciddiyet ve disiplinden taviz vermeyerek ve iş planını da takip ederek sorumluluğunuzu yerine getirmiş olursunuz. Zaten bu sorumluluk bilinci sizi daha çok iş yaptırmaya, yani daha çok başarı elde etmeye zorlar. Sorumluluğu kendinde görmeyen veya sorumluluk bilincini henüz kazanamamış ancak kendini sektörde bulan kişiler için o iş süreci uzun olmayacaktır. İstikrar, başarı ve verimli bir iş süreci için sorumluluk bilincini kaybetmemeli, her gün daha iştahlı şekilde işinize başlamalısınız.

Riskle Başa Çıkabilme

İş stratejiniz, düzeniniz kendinizce farklı olabilir. Planlarınızı uzun vadeli veya kısa vadeli yapıyor olabilirsiniz. Ancak unutmayın ki bir şeyleri başarmak için belki de çoğu şeyden vazgeçmek ve tehlikeye atmak zorunda kalacaksınız. Bu da ayrı bir sorumluluktur aslında. Biz buna risk almak, risk ortamını doğru bir şekilde yönetmek diyoruz. Siz de uzun veya kısa vadede olumlu sonuçlar alabilmek adına çeşitli riskleri alabilir ve bu riskleri en iyi şekilde yönetmelisiniz. Bunun sonucunda başarı elde ederseniz “iyi ki” diyebileceksiniz.

İnsan İlişkileri

People Gathering Inside Room

Yazımızın girişi kısmında da değindik bu başlığa. İş hayatı stresli, sorumluluğu yüksek ve hata kabul etmeyen bir sürece sahiptir. Bu süreçte gerek ekip arkadaşlarınızın gerekse de çalışanlarınızın hata yapmamak ve en iyi sonucu almak adına dikkatli bir şekilde işlerine odaklandıklarını görebilirsiniz. Ancak üzerilerindeki bu baskı ve stresi kırmak da yine size düşer. Bir yönetici olarak ortamdaki varsa olumsuz havayı yok etmeli iş stresini en aza indirgeyerek ortamı yumuşatmak en önemlisidir. Bu sayede çalışanlar da rahatlayacak ve daha az stresle işlerini devam ettireceklerdir.

Esnek Olmalısınız

Bir projede, iş sürecinde kesin kararlı ve dogmatik görüşlü müsünüz? Belki de bu özelliğinizden vazgeçmeniz en iyisi olacaktır. Çünkü herhangi bir sorunla karşılaştığınızda kendi kararınızı öne atmadan önce çevrenizle istişareler yaparak farklı görüş ve öneriler alarak daha iyi bir karara imza atabilirsiniz. Bu da sizin yanlış kararlar vermenizi önleyecektir. Olaylar karşısında da daha az etkilenir ve durumu en iyi şekilde idare edebilirsiniz bu sayede.

Merak Etme

İş hakkında sabit bilgilerle yetinmeyen sürekli soru soran, neden sonuç ilişkisini inceleyen kişilerin işlerinde daha başarılı olduğu gözlemlenmiştir. Yönetici olsanız bile işiniz hakkında bilmediğiniz, öğrenmeye ihtiyaç duyduğunuz bir çok bilgi vardır. Bu bilgileri merak ederek öğrenmeli ve çalışanlarınıza da bu durumu yansıtmalısınız. Ki, yeni bilgilerle olaylara değişik bakış açıları da kazandırabilirsiniz. Ancak bu fazla meraklılık bir işi bitirmeden diğer işe atlamak gibi sorunu da beraberinde getirebilir. Yazımızın başında da bahsettiğimiz gibi dengeyi kurmak önemlidir. Nasıl ki olumsuz durumlarda aşırılık kötüyse olumlu durumlarda da, merak gibi, aşırılık olumsuz sonuçlar doğurabilir. Merak edip yeni bilgiler öğrenmelisiniz ancak elinizdeki işi bitirmeden diğerine başlamamalısınız.

Rekabete Açık Olmak

Kick Chess Piece Standing

Özel sektörlerde rekabet ortamı kaçınılmazdır. Gerek sektörünüzle alakalı diğer firmalar olsun gerekse de sizin kendinizle olan rekabetiniz olsun bu rekabete kavramı her zaman sizinle beraberdir. Ancak burada yarıştan ziyade kendinizle rekabet etmek en olumlu sonuçları beraberinde getirir. Nasıl mı? Günlük, aylık veya yıllık hedefleriniz olacaktır. Siz bu hedeflerinize ulaşıp, diğer zamanda da bu hedefin üstüne çıkmayı hedeflemelisiniz. Bu hedef doğrultusunda başka firmaları takip etmek yerine kendi sonuçlarınızı takip ederek kendinizle rekabet etmiş olursunuz. Bu da size başarı ve kazanç getirir.

Doğru Ofis Seçimi Yaptınız mı?

İşlerinizi yapmak, devam ettirmek için seçtiğiniz ofisin size katkıları, hizmetleri ve alacağınız verim de sizin başarınızı doğrudan etkileyecektir. Zaman, maliyet gibi kavramlardan zararlı çıkmak istemiyor ve en iyi hizmeti almak istiyorsanız Kamara ofislerini tercih edebilirsiniz.

Kamara, girişimcilere hazır ofis, sanal ofis ve paylaşımlı ofis hizmeti veren bir kuruluştur. Ofis hizmetinin yanında gerektiğinde toplantı salonlarını da girişimcilere açan Kamara’da çeşitli imkanlar sizi bekliyor. İşte Kamara ofislerinde yararlanacağınız ve ekstra masraf ödemeyeceğiniz imkanlar;

  • Rahat ofis ortamı,
  • Ergonomik ve kullanışlı ofis mobilyaları,
  • Tüm ofis ekipmanları mevcuttur,
  • Profesyonel sekreter hizmeti,
  • Telesekreter,
  • Sanal ofis tercihinizde stopaj vergisi ödemezsiniz,
  • Resepsiyon,
  • Temizlik hizmeti,
  • Fiber hızlı internet,
  • Tüm faturalar kiraya dahildir,
  • Arkadaşlık, komşuluk kuracağınız yüzlerce girişimci,
  • Sohbetler ve çalışma sıralarında Kamara tarafından ücretsiz çay, kahve servisleri

Ekibinizle birlikte tercih edeceğiniz hazır ofislerde tüm bu imkanlar sayesinde işlerinize daha iyi odaklanacak ve başarı için zemin oluşturacaksınız.

Kamara ayrıca daha profesyonel bir çalışma alanı size sunacaktır. Bu profesyonellik ofislerin düzenli oluşu ve temiz olmasıyla birleşince de müşteri memnuniyetini kazanmış olacaksınız.

Yine Kamara’da sizin gibi yüzlerce girişimci ile arkadaşlık, komşuluk kurma fırsatı da yakalayacaksınız. Bu sayede işten kalan zamanlarınızda çay ve kahveler eşliğinde sohbetler ederek iş stresinden az da olsa kurtulmuş olacaksınız.

Tüm bu imkanların yer aldığı ve ucuz kira fiyatlarıyla yerleşeceğiniz ofislerin hangi konumlarda olduğunu, fiyatlarının ne kadar olduğunu ve diğer tüm detaylarına ulaşmak için tıklayınız.

Görüldüğü üzere ofislerde başarı bir çok kritere bağlıdır. Siz bu kriterleri iş hayatınızda uygulayarak ve doğru ofis seçimi ile de ofislerde başarı sağlayabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir