Ofis Ortamında Zaman Yönetimi

Ofis Ortamında Zaman Yönetimi

Ofis Ortamında Zaman Yönetimi

Ofis ortamında zaman yönetimi nasıl gerçekleşir? Ya da zamanı nasıl daha etkin kullanabilirsiniz? Zamanı iyi kullanmak adına birden çok faktörü birlikte gerçekleştirebilirsiniz. Zamanın nasıl verimli geçmesi ve zaman yönetiminin nasıl gerçekleştirilmesini ele alacağımız bu yazımızda yer verdiğimiz alt başlıklar şunlardan oluşmaktadır:

  • Meşguliyetinizi azaltacak ofisler tercih etmelisiniz,
  • Dikkatinizi dağıtacak nesnelerden kurtulun,
  • İş planına önem vermelisiniz,
  • Müşterilerinizi ertelememelisiniz,
  • Kamara hazır ofislerinde zaman yönetimi yapmak çok daha kolay!
  • İlgili yazılar

Zaman yönetimi her zaman yapılması gereken bir olaydır. Nitekim zaman yönetimini yapmadığınız taktirde işleriniz bir noktadan sonra aksayabilir. Bu da sizin başarınızı olumsuz etkileyen bir faktör olarak kayıtlara geçer. Peki bu durumla karşılaşmamak adına neler yapılabilir? Öncelikle zamanınızı planlamak ve olabildiğince etkin biçimde sürdürmek gerekmektedir. Bunu gerçekleştirmek için de diğer tüm kıstasları düşünmelisiniz. Nitekim beraberinde çalıştığınız ekip, müşterileriniz, çalıştığınız ofis ortamı ve daha bir çok faktör sıralanabilir. Bu faktörleri olabildiğince aynı hizada tutmak ve lehinize kullanmak gerekir.

Ofis ortamında zaman yönetiminden söz edecek olursak ofis ortamını tümüyle değerlendirmek gerekmektedir. Ofiste kimlerle çalışıyorsunuz? Mesai saatleriniz neler? Ofisin size yeterli imkanları sunup sunmaması. Peki bir ofis ortamında zamanın verimli geçmesi nelere bağlıdır? Ofiste işlerinizi sürdürürken sizi engelleyecek olan aktiviteler nelerdir? Bu aktivitelerden nasıl kurtulabilirsiniz? İşte ofis ortamında zaman yönetimi için uygulamanız gereken pratikler ve sizi olumsuz yönde etkileyebilecek davranışlar:

Meşguliyetinizi Azaltacak Ofisler Tercih Etmelisiniz

Meşguliyetinizi Azaltacak Ofisler Tercih Etmelisiniz

Çalıştığınız ofiste bir takım sorumluluklarınız olacaktır. Ki, bu sorumlulukların en başında ofisin temizliği, bakımı gelmektedir. Bu bakımı sürekli olarak yapmanız size zaman kaybı yaşatabilir. Bu aktivitelere harcayacağınız zamanınızı işlerinize verdiğinizde daha etkin sonuçlar alabileceksiniz. Bu da sizi hedeflerinize yakınlaştıran önemli bir etken olacaktır. Ofisin temizliği, bakımı aynı zamanda müşterilerinizin de memnuniyetini kazanmak için önemlidir. Nitekim müşterileriniz işleri gereği ofisinize geldiklerinde temiz, bakımlı ofisler karşılaşmak ister.

Dikkatinizi Dağıtacak Nesnelerden Kurtulun

Ofis ortamında sizi olumsuz etkileyecek objelerden kurtulmanız size ekstra kolaylık sağlayacaktır. Nitekim bu gibi şeylerle uğraşmak sizin zamanınızı alacakken asıl ulaşmak istediğiniz şeye ulaşma noktasında size engel olacaktır. Peki nedir bu gereksiz nesneler? Örneğin eski dosyalar olabilir, işe yaramayan tabi, ya da diğer gereksiz evraklar vs. Bu gibi materyallerden kurtulmak size yol açacaktır. Aynı zamanda yerine yeni koyacağınız şeyler için de alan ayırmış olacaksınız. Böylelikle hem eski yüklerden kurtulacak hem de yeni eşyalara fırsat tanıyacaksınız.

İş Planına Önem Vermelisiniz

İş Planına Önem Vermelisiniz

İş sürecinizde tam verim almak adına yapmanız gereken belki de ilk şey iş planınızı oluşturmaktır. Nitekim haftalık, günlük ve aylık periyotlara bölerek bu planlamayı oluşturabilirsiniz. Bu planlama size neler katacak? Bu planlama ile işleriniz daha verimli ilerleyecek olup neyi ne zaman uygulamanız gerektiğini bileceksiniz. Bu da sizi karmaşıklıktan kurtaracak olan büyük bir etkendir. Bu planlama dahilinde işlerinizi çok daha etkin sürdürebileceğiniz gibi başarılı sonuçlar da alabileceksiniz.

Müşterilerinizi Ertelememelisiniz

İş yaşamında başarıya ulaşmanızı ve daha fazla kazanmanızı etkileyecek etkenlerden biri de müşteri kavramıdır. Peki müşterilerinizi kazanmak ve onları memnun etmek adına neler yapabilirsiniz? Öncelikle onları değerli hissettirmeniz gerekecektir. Bunu da ancak onların isteklerini ertelemeden, zamanında gerçekleştirerek yapabilirsiniz. Ki, ofis ortamında yapacağınız bu eylemi gerçekleştirmek adına yine iş planlamasına ihtiyaç duyacaksınız. Bu plan dahilinde müşterilerinize ulaştıracağınız işleri ertelememeniz gerekir. Çünkü işlerin ertelenmesi sizin üzerinizde ekstra iş yükü oluşturacaktır. Dolayısıyla bu da asıl yapacağınız işlere odaklanmanızı etkileyecek olup müşterilerinizi memnun etme noktasında da sınıfta kalırsınız.

Kamara Hazır Ofislerinde Zaman Yönetimi Yapmak Çok Daha Kolay!

Ofis ortamında bahsetmiş olduğumuz tüm bu etkenler zamanı size göre olumlu ya da olumsuz etkilemektedir. Tabi gerçekleştirmediğiniz zamanlarda olumsuz durumlarla karşılaşırsınız. Olumlu durumlarla karşılaşmak adına ise Kamara hazır ofisleri tercih edebilirsiniz. Çünkü Kamara hazır ofislerinde işlerinizi devam ettirirken zaman anlamında problem yaşamazsınız. Kamara’nın size sunduğu imkanlar neticesinde zaman anlamında oldukça karlı duruma geçeceksiniz. Çünkü sizin meşgul olmanız gereken her şeyle Kamara meşgul olacaktır. Bunlar neler mi? Temizlik, kargo karşılama, sekreter aracılığıyla telefonların karşılanması ve daha fazlası. Bu ve bunun gibi imkanlarla birlikte Kamara ofis ortamında işlerinize daha iyi odaklanacak olup neticesinde daha başarılı işlere imza atmış olacaksınız.

Kamara’da Sizi Bekleyen Başka Şeyler

Sanal Ofisten Hazır Ofise Geçme Nedenleri

Kamara’da Sizi Bekleyen Başka Şeyler

Kamara ofis ortamlarında sadece bahsettiğimiz bu imkanlar değil bir çok imkandan daha yararlanacaksınız. Peki nedir bunlar?

  • Onlarca girişimci ile aynı yerde bulunmak,
  • Ofis ekipmanlarının eksiksiz olarak size sunulması,
  • Sınırsız çay, kahve ikramları,
  • Uygun kira fiyatları,
  • Elektrik, internet gibi faturaların kiraya dahil olması,
  • Sana ofislerde stopaj vergisi yok.

Bu imkanlar ile birlikte işlerinize odaklanmanız daha kolay olacakken başarılı işlere imza atmanız mümkündür. Böylelikle hem zaman açısından problem yaşamayacaksınız hem de müşterilerinizi daha çok memnun edeceksiniz.

Bütün bu başlıklara baktığımızda girişimcinin zaman açısından problem yaşamaması adına bir çok faktörü beraber düşünmesi gerekmektedir. İş planı, dikkat dağıtacak nesneler, müşteri memnuniyeti ve doğru ofis seçimi derken tüm faktörlerin birleştirilerek ortaya çıkan sonuç direkt olarak yararınıza olacaktır. Bu da ofis ortamında zaman yönetimi noktasında size ekstra güç verecektir. Çünkü girişimcilikte başarıya ulaşmanın formüllerinden biri olan zaman kavramı önemli rol oynamaktadır. Zamanı iyi değerlendirmek adına her anınızı dolu dolu geçirmenizde fayda var.

İlgili Yazılar

Beğenebileceğinizi düşündüğümüz içeriklerimize de göz atmak ister misiniz? İşte, beğenebileceğiniz Kamara Blog içerikleri 🤗

  1. Zaman Yönetimi İçin Taktikler
  2. Boş Zamanın Başarıya Etkisi Nedir
  3. İşini Evden Yürütenler İçin Sanal Ofis Fırsatı

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir