Ofis Mobilyası Seçiminde Yapılan 5 Büyük Hata

furniture

 

Firmalar sık sık yeni ofis mobilyaları alma veya iş yerini taşıma yoluna gitmezler. Genel olarak bu beş on yılda bir gerçekleşir. İş yerinin yaptığı işin büyümesi veya değişmesi ile mobilyalar ihtiyaca yanıt vermeyebilir. Pek çok ofis yöneticisi mobilya değişimini veya yenilemesini şu şekilde yapar; “şuraya yeni bir sandalye ekleyelim şuraya da yeni bir masa, işte en ekonomik çözüm”. Ofis mobilyaları konusunda pek çok seçenek, alternatif mevcut iken nasıl hareket edilmeli? Bu yazıda ofis mobilyası seçiminde yapılan en büyük beş yanlışı değerlendireceğiz;

1. ZAMAN YÖNETİMİNİ DOĞRU YAPAMAMAK

Bir işletme sahibi ofis mobilyası satın alırken teslim süresini doğru hesaplayamaz. Pek çok ofis mobilyası altı hafta gibi bir zaman diliminde teslim edilir. Ofise tam olarak yerleştirilmesi, ise bir iki hafta sürer. Ofis mobilyalarının tam olarak yerleştirilmesi sekiz hafta alabilmektedir.

2. ÇALIŞANLARIN KONFORUNU ÖNEMSEMEMEK

Bir çok işletme sahibi çalışanların konforlarını önemsemedikleri veya fazla para harcamak istemedikleri için düşük kalitede ofis mobilyaları satın alırlar. Düşük kaliteli mobilyalar ergonomi açısından son derece kötüdür. Hem çalışanların sağlığını olumsuz yönde etkiler hem de stresleri arttırır. Mobilya konusunda özellikle sandalye seçiminde dikkatli davranılmalıdır. Masa seçiminde ucuza kaçabilirsiniz belki ama sandalye konusunda bunu yapmaktan kaçınmalısınız.

3. MOBİLYA SADECE MOBİLYADIR DİYE DÜŞÜNMEK

Bir masa sadece bilgisayarı üzerine koymak için kullanılan bir araç değildir. Ofisiniz mobilyaları ve tasarımı işletmenizin ruhunu, markasını yansıtır. Ofis mobilyalarınız yaratıcılığınızı ve çalışma istediğinizi tetiklemelidir. Belki müşterileriniz ofisinizi ziyaret etmiyor olabilirler ama çalışanlarınız ediyor. Yapılan araştırmalar doğru bir şekilde yapılmış ofis dekorasyonunun çalışanlarına olumlu etki ettiğini kanıtlamıştır.

4. OFİS ÇALIŞANLARININ TASARIMI BELİRLEMESİ

Ofisle ilgili bir değişiklikte çalışanların görüşlerini almak iyi bir davranıştır fakat ofis mobilyalarının seçimi, dekorasyon konusunda bir uzmandan yardım alınmalıdır. Ofis yöneticileri ve tasarım uzmanlarının bir araya gelerek karar vermesi oldukça iyi bir seçenektir.

5. FİYAT KONUSUNDA YANILMAK

Ucuz ürünler nadiren kaliteli olurlar. Tasarruf yapmak adına aldığınız ucuz mobilyalar çalışanlarınızı olumsuz yönde etkileyerek size eksi iş gücü olarak geri döner. Bu durumda ucuz mobilyalar size daha pahalıya gelmiş olur. Ofis mobilyası satın alırken hem ofisinize uygun tasarımı hem de çalışanlarınızın konforunu düşünerek harek etmelisiniz alışveriş yaptığınız yerdeki atış temsilcileri de sizlere yardımcı olabilir.

HAZIR OFİSLE MOBİLYA SEÇME DERDİNDEN KURTULUN!

Ofis yerinin seçimi, ofis mobilyaları satın almak, yerleştirmek gibi detaylar sizi neredeyse işinizden daha çok yoracak düşündürecek konuma getirebilir. Kamara sadece işinizle ilgilenebilmeniz için sizlere Hazır Ofis sistemini sunuyor. Hazır Ofis sistemi ile sadece laptopunuzu alarak çalışmaya başlayabilirsiniz. Bu sistemde kaliteli, ergonomik ofis mobilyalarınız dinlenme alanlarınız sıcak içecekleriniz ve güçlü internet, telefon altyapınız hazır. Hazır ofis seçeneği ile işiniz dışında hiçbirşey düşünmenize gerek yoktur.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir