Ofis Kiralamak İsteyenlerin Aradığı 10 Özellik

Ofis Kiralamak İsteyenler Hangi Özellikleri Aramaktadır?

Kariyerinizi Doğru Lokasyonlarda Oluşturun

Ofis Kiralamak İsteyenler Hangi Özellikleri Aramaktadır?

Ofis kiralamak isteyenlerin genelde ofisler için hangi özellikleri istediklerine dikkat çekeceğiz. Bu yazımızda ofislerde hangi özelliklerin arandığı ve alt başlıklar şöyledir:

  • Ucuz mu olacak pahalı mı?
  • Hazır ofis mi yoksa sanal ofis mi daha mantıklıdır?
  • Konum olarak merkezi bulabilir miyiz?
  • İstenilen her şey bir arada olabilir mi?
  • Eski bir binada nostaljik mi yoksa yeni bir binada modern bir hizmet mi?
  • Sosyal çevre önemli midir?

Ofis kiralamak, ofis sahibi olmak bir girişimin başlangıç noktasıdır denilebilir. Bu başlangıç noktasında kişilerin verecekleri kararlar da oldukça önemli olmakla birlikte geleceği de şekillendirecektir. Çoğu kişi ofislerinin son derece modern, kaliteli ve kendilerine olabildiğince avantaj sağlamalarını ister. Ki, ofis faktörü işlerin yönünü belirleyen en önemli faktörlerden bir tanesidir. Ofisinizde sizi meşgul edecek, işlerinizden alıkoyacak ekstra işler yoksa çok şanslısınız demektir. Çünkü zaman kavramının büyük önem arz ettiği girişimcilikte zamandan tasarruf sağlamak sizi bir adım öteye taşıyabilir. Ayrıca maddi açıdan da tasarruf sağlayabileceğiniz ofislerde çalışmak sizin en büyük avantajınız olacaktır.

Peki ofis kiralamak isteyenler ofislerde hangi özelliklerin olmasını ister? Ya da hangi özellikler girişimcilerin daha çok işine gelir? İşte girişimcilerin ofislerde olmasını istediği belli başlı özellikler:

Ucuz mu Olacak Pahalı mı?

Ucuz mu Olacak Pahalı mı?

Bir şeyin temin edilmesi sırasında sorulabilecek ilk sorulardan biridir şüphesiz. Ofis kiralama sırasında genellikle ofislerin ucuz olması tercih edilir. Ancak yaptığınız işin büyüklüğüne göre de ofis seçimini yapmalısınız. Bazı ucuz ofisler sizin iş gücünüzün çok çok altında kalabilir. Bunlara dikkat etmenizde fayda vardır. Ancak hem uygun fiyatlı hem de işinizi en iyi biçimde göreceğiniz ofis ortamlarında çalışmak en mantıklı yöntemdir. Kamara, bu tarz ekonomik ve kullanışlı ofisleri girişimcilerin hizmetine sunarak onların daha verimli çalışmaları için zemin hazırlamaktadır. İstanbul’un çeşitli lokasyonlarındaki Kamara ofislerine uğrayarak hem ofis ortamlarını yakından görebilir hem de işinize uygun ofis türünü rahatlıkla seçebilirsiniz.

Hazır Ofis mi Yoksa Sanal Ofis mi Daha Mantıklıdır?

Bu tamamıyla iş türüne göre farklılık göstermektedir. Örneğin siz bir inşaat mühendisi, mimar veya avukat gibi meslek gruplarında iseniz hazır ofis tercihi yapmanız daha mantıklı olacaktır. Ancak freelance bir şekilde çalışıyor, yazarlık, programlama veya bu tarz işlerle uğraşıyorsanız sanal ofislerde çalışmanız daha mantıklı olacaktır. Bu ofis türlerinin fiyatları birbirinden farklılık göstermekle birlikte çoğu avantaj ortaktır. Örneğin telesekreter, adresi resmi adres olarak gösterme ve gerektiğinde toplantı salonlarını kullanabilme gibi avantajlardan ofis türü fark etmeksizin yararlanılabilir.

Konum Olarak Merkezi Bulabilir miyiz?

Konum Olarak Merkezi Bulabilir miyiz?

Ofisinizin merkezi lokasyonda bulunması, çevre faktörünü de içine katarsak, hem daha sosyal bir ortam oluşması hem de müşterilerinizin size ulaşımı açısından size avantaj sağlayabilir. Böylelikle sosyal bir çevre edinerek ağınızı da genişletmiş olursunuz. Ofisinizin merkez kısmında olması için de Kamara ofislerine gelerek istediğiniz, size uygun olan lokasyondan ofisinizi temin edebilirsiniz. Buna karşılık olarak İstanbul’da bir çok semtte Kamara ofisleri le karşılaşabilirsiniz. Maltepe, Kadıköy, Beyoğlu… Bu tür merkezi noktalarda işinizi devam ettirmeniz size ayrıca ulaşım, oradaki yerlerin güzelliklerini görme gibi şanslarına da sahip olmanız anlamına gelir.

İstenilen Her Şey Bir Arada Olabilir mi?

İşlerinize devam ederken bulunduğunuz alanda tüm imkanların olması ve kolaylıkların sağlanacak olması isteklerden biri olacaktır. Nitekim bahsettiğimiz üzere gerek ulaşım kolaylığı gerek oradaki AVM, kafeler ve tarihi yerler gibi yapıların olması orada işini devam ettiren herkese avantaj sunacaktır.

Eski Bir Binada Nostaljik mi Yoksa Yeni Bir Binada Modern Bir Hizmet mi?

Bu kriter de tamamen sizin seçiminize göre şekillenecektir. Ancak şunun da bilinmesi gerekiyor ki günümüzdeki girişimlerin çoğu modern ofis alanlarında devam ettirilmekte olup teknoloji ile beslenmektedir. Siz de teknolojinin avantajını kullanarak aynı zamanda ofislerinizi de modern yapıda tutarak girişimciliğinize devam edebilirsiniz. Ancak değerlerini anımsayarak tarihe yön vermiş olan çalışma ortamlarının veriminden daha çok etkilenen kişilerin nostaljik alanlarda ofislerini açması onlar için avantaj olacaktır. Belirttiğimiz üzere bu tamamen sizin seçiminize biraz da zevkinize kalmış bir konudur.

Elektrik, Su, Doğal gaz ve İnternet Masrafları En Ekonomik Seviyede Nasıl Ayarlanabilir?

Ofis masrafları arasında en belirgin masraflar da şüphesiz elektrik, su, doğal gaz gibi fatura giderleridir. Peki bu giderler nasıl daha en aza indirilebilir? Belli yöntemler kullanılarak aslında minimum seviyede giderlerinizi kontrol edebilirsiniz. Gerek küçülmeye gitme, gerek fazla tüketimden kaçma gibi yöntemlerdir bunlar. Ancak Kamara’da bunların hiçbirinin yapılmasına gerek yoktur. Çünkü uygun kira fiyatları ile sahip olabileceğiniz ofislerde elektrik, su, doğal gaz ve internet gibi faturaların hepsi kiraya dahil olmakta üstelik sınırsız biçimde kullanılmaktadır.

Sosyal Çevre Önemli midir?

Sosyal Çevre Önemli midir?

Sosyal Çevre Önemli midir?

İş yaparken tek olmamanız önemli bir husustur. Çünkü sektör gereği sürekli birilerine ihtiyaç duyacak ve gerekirse onlardan fikirler alarak kendi işlerinize uyarlayacaksınız. Bu açıdan hem kendi çevrenizde hem de iş çevrenizde sosyalliğinizi artırarak işlerinize de yansıtmalısınız. Komşuluk ilişkilerinin sık olduğu Kamara’da kendinizi asla yalnız hissetmeyecek ve işleriniz de daha akıcı biçimde ilerleyecektir. Hazır ofisleri tercih etmeniz sosyal çevre konusunda sizi daha avantajlı kılacaktır. Çünkü iş gereği sürekli ofise gelerek diğer girişimci arkadaşlarınız ile sohbetler kurabilecek, işler hakkında istişarelerde bulunabileceksiniz.

Toplantılar Verimli Geçebilir mi?

İş yaşamında gidişatı belirleyen bir faktör de toplantılardır. İşlerin iyi gitmesinde de kötü gitmesinde de durum değerlendirmesi adı altında toplantılar yapılarak analizler ortaya çıkarılır. Peki bu toplantılar nasıl daha verimli hale dönüşür? Kamara ofislerinde toplantılar için özel salonlar bulunmakla birlikte tüm materyaller hizmetinize sunulmaktadır. Özellikle dışarıdan gelenlerin ilgisini daha iyi toplamak adına böyle lokasyonlarda ve bu imkanlarda toplantılarınızı yapmanız daha verimli olacaktır.

Üretkenlik Nasıl Artırılır?

Ofis ortamlarınızda işlerinizi daha dizayn etmek ve üretkenliği artırmak işe odaklanma ile alakalı bir durumdur. Peki bu işe odaklanma olayı nasıl gerçekleşir? İşe en iyi biçimde odaklanmak için etrafınızdaki diğer işlerile daha az meşgul olmalısınız. Yani sizi işinizden geri tutacak her şeyi ortadan kaldırarak işlerinize en iyi biçimde odaklanabilir ve ekibinizi de buna motive edebilirsiniz.

Ofis Düzeni Nasıl Sağlanır?

Ofislerinizde işlerinize odaklanmanın diğer temel yolu da ofisinizin düzenli ve temiz tutmaktır. Temiz olmayan bir ofiste işlerinize devam etmek sizi de olumsuz etkileyecektir. Kamara’da girişimci olmanın faydalarından biri de ofis içi temizlik ve düzenin sürekli Kamara tarafından yapılmasıdır. Bu noktada size düşen bir sorumluluk olmayacak, böylelikle işe odaklanmanız daha da artacakken işlerinizi daha temiz bir ortamda sürdüreceksiniz.

Beğenebileceğinizi düşündüğümüz içeriklerimize de göz atmak ister misiniz? İşte, beğenebileceğiniz Kamara Blog içerikleri 🤗:

  1. Girişimcilikte Büyümek İçin Yapılmaması Gereken Hatalar?
  2. Girişimcilik Hayali Olanların Yapması Gerekenler?
  3. Hazır Ofis İle Sanal Ofis Farkları

 

 

 

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir