fbpx

Merhaba Akıllı Telefonlar – Elveda İş / Hayat Dengesi

akilli telefon

lists“Kuşlar gibi uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik, fakat bu arada çok basit bir sanatı unuttuk. İnsan gibi yaşamak.”
MARTIN LUTHER

 

Esneklik, verimliliği olumlu şekilde etkiliyor, birçok şirket de esnek çalışmayı destekliyor. 5 yıl öncesine nazaran çok daha fazla firma esnek çalışma seçeneği sunuyor.

 

Akıllı Telefonlar alanındaki yaygınlaşma, mobil cihazların kullanımının artması,  iş gücünü birbirine sıkı sıkıya bağladı. Esnek çalışma sisteminin ana fikri çalışanlara kolaylık sağlamaktır. Bu mükemmel olsa da akla şu soruları getiriyor; esnek çalışma sistemi iş ile hayatı birbirine mi katıyor, uzayan çalışma saatlerinin getirdiği yoruculuğu görmezden mi geliyoruz, sahi 24 saat mi çalışıyoruz? Akıllı Telefonlar, İş ve özel hayatınız arasındaki dengeyi sağlamak sağlığınız için büyük önem arz etmektedir.

İş ile hayatı birbirine karıştırmamak için şunlar yapılabilir;

  • E-postaları kontrol etme ve yanıtlama sıklığı azaltılmalı, bu iş için günün belirli saatleri belirlenmeli.
  • Evden çalışanlar net bir mesai saati belirlemeli ve buna sadık kalmalılar.
  • İnternet üzerindeki Twitter, Facebook, LinkedIn gibi dikkat dağıtıcı sitelerden uzak durulmalı. Buralardaki hesaplar belirli aralıklarla kontrol edilmelidir.
  • Verimliliği arttırmak için düzenli olarak çalışma süreci ile ilgili geribildirim alınmalıdır.
  • Kişi verimli olduğu saatleri belirlemelidir.
  • Düzenli olarak mola verilmelidir.

Belirli bir saatten sonra dijital dünyadan uzaklaşılmalıdır. Dinlenmek verimliliği arttırmak için çok önemlidir.

Verimli bir iş hayatı için, yalnızca işinize odaklanmanız gerekir. Kamara Hazır Ofis sistemiyle bu çok kolay.

Peki nedir bu hazır ofis?

  • Hazır ofisler, anında yerleşip çalışmaya başlayabileceğiniz; dekoruyla, sekreteriyle, güvenlik ve temizlik görevlisiyle, çayıyla kahvesiyle hazır olan ofislerdir.
  • Kısa süreli ve uzun süreli kontrat yapmayı düşünen firma sahipleri için esnek seçenekler sunar.
  • Geleneksel bir ofise taşınan firma sahipleri ofisin her şeyinden kendileri sorumludur. Boş bir daireye girip sıfırdan başlarlar. Bu da çoğu zaman başarısızlık korkusuna, strese ve yapılması gereken işlerin aksamasına neden olur.
  • Geleneksel bir ofise geçen firma sahipleri ya da yeni girişimciler, ofis için yaptığı harcamaların toplamını neredeyse 3 sene boyunca çalıştıktan sonra çıkarabilirken, hazır ofisi tercih edenler böyle bir durumla karşılaşmaz.
  • Hazır ofis sahipleri, ofislerini kullandıkları kadar kira öderler.
Hazır Ofis ile alakalı ayrıntılı bilgi almak için blogumuzu ziyaret edebilir, ya da buraya tıklayabilirsiniz.
Siz de 6 farklı noktada bulunan tesislerimizden birinde yerinizi almak için, hemen bizimle iletişime geçin.

İLETİSİM

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir