fbpx

İş Yerinde Başarılı Olmak Nelere Bağlıdır?

Bir ofis, şirket ortamında çalışırken aynı zamanda kişisel özelliklerimizin de çalışmaları doğrudan etkilediği unutulmamalıdır.  Nitekim çalışmalardaki başarı da bununla direkt olarak bağlıdır. Peki nedir bu kişisel özellikler? İş yerinde başarılı olmak hangi kişisel özelliklere veya davranışlara bağlıdır?

Özel sektörde ayakta kalmanın, daima ileriyi hedeflemenin ve başarıya ulaşmanın temellerinde de gelişmek, çok çalışmak ve bir takım etkenler vardır. Bu yazımızda bu etkenlere değinerek iş yerinde başarılı olmanın koşullarını sizlere aktaracağız. İşte iş yerinde başarılı olmak için kişide bulunması gereken bir takım özellikler:

Sorumluluk Bilinci

Person Writing on White Book

Bunu sadece iş anlamında sınırlı tutmamalıyız. Çünkü insan kendi gündelik hayatında da sorumluluklarını bilmeli ve buna göre davranmalıdır. Kişi bir nevi dışarıdaki yaşam biçimini, standartlarını, davranış biçimlerini iş ortamına da taşır. Burada önemli olan kişinin gerçek anlamda sorumlu olmasıdır. Çünkü iş ortamında şirketin belirlediği kurallar dahilinde hareket edecek, disipline de uymak zorunda kalacaktır. Kendi kabuğuna sığmayan ve kural tanımayan  kişiliğe sahip insanların işlerinde başarılı olması zor ihtimaldir. Bu ihtimali kolaya indirgemenin yollarından biri de kişinin sorumluluk duygusunu kendisinde hissetmesidir.

Riskle Başa Çıkabilme

Üst pozisyondaki kişileri nasıl memnun edebilirsiniz? Her zaman kolaycılığa mı adapte olursunuz? Veya gerçekten risk alıp zorluklarla mücadele edebilir misiniz? Bunlar göreceli bir kavram olmakla birlikte kişinin kendisini her zaman kötüye hazırlaması ve o kötü sonucun ortaya çıkmaması adına da gereken zorluklarla mücadele etmeyi öğrenip her zaman için kolaycılığa yönelmemesi tavsiye edilir.

Esnek Olabilme

Bir projede sadece belli noktalara odaklanmak ve yine sadece belli kişilere danışarak sonuca ulaşmak her zaman size doğruyu vermeyebilir. Bu noktada kişinin esnek davranıp daha farklı yöntemler denemesi yararına olacaktır. Ayrıca yine kalıplaşmış düşüncelerle kendini kısıtlamaması gerekir. Bir olaya perspektif bakış açısıyla bakarak ve olayı değişik yönlerden yorumlayarak sonuca gitmeyi denemelidir. Bunlara ek olarak yine konu hakkında alanında uzman kişilere de ulaşarak iletişim trafiğini artırmalıdır.

Merak Etme 

Two Women Sitting in Front of Computer Monitor

Bir şirkette çalışmanızı sürdürürken hem gelişiminiz açısından hem de patronunuzu tatmin etmeniz açısından öğrenmeyi bırakmamalısınız. Belki bir çok konuda bilgi sahibi olamayabilirsiniz ancak öğrenmenin de zamanı olmadığını bilmelisiniz. Öğrenmenin altında yatan etkenler istek ve meraktır. Siz merak ederseniz, istekli ve azimli de olursanız işinizde başarılı olabilirsiniz. Çünkü her öğrenilen bilgi size değer katacak ve yolunuzda sizin ileriye gitmenizi sağlayacaktır. Bundan ötürü öğrenmeyi hiç bir zaman bırakmamalı ve her zaman bilgiye aç olmalısınız.

Rekabete Açık Olmak

Özel sektörlerin olmazsa olmazlarından biri de rekabettir. Aslında rekabet diğer bahsettiğimiz başlıkları da içermektedir, yani onlarla bağlantılıdır. Nitekim kendinizi rekabet ortamında hazır hissedebilmek için gerekli bilgi ve birikiminizin olması gerekmektedir. Bu bilgiyi de ancak çok isteyerek, öğrenerek ve merak ederek elde edebileceğinizi de unutmayınız. Yine o şirkette tutunma dallarından biri de sorumluluktur. Bunların hepsini harmanladığımız zaman rekabet ortamına hazır ve kendini geliştirebilecek potansiyeli yine kendinde bulan bir birey görebiliriz.

İnsan İlişkileri

İş hayatında sosyalliğin de büyük önemi vardır. Nitekim bir sorun hakkında bir çok kişiye ulaşarak sorunlar hakkında fikirler almak da sosyalliğin bir parçasıdır aslında. Bir ekip dahilinde çalışıyorsanız ortak projelerde sizden de fikir istenecek ve sizin de bir şeyleri sunum yaparak bilgi aktarmanız istenecektir. Bu ortamlara daha iyi adapte olmak için gerek arkadaşlarınız gerekse de üstlerinizle çok uzak mesafeli davranmamalı onlarla iç içe olmalısınız. Ayrıca yine günün belli zamanlarında ekip arkadaşlarınız ile bir araya gelerek çeşitli aktiviteler yapabilir sohbetler de kurabilirsiniz. Bu ortamı yakaladığınız zaman başarıyı elde etmeniz çok da zor olmayacaktır.

İş Yerinde Başarıyı Sağlamak İçin Ofisinizi Kamara’ya Taşıyın

İş yerinde başarılı olmak bu bahsettiğimiz etkenlerle birlikte iş yerinin neresi ve nasıl olduğuna da bağlıdır. İş yerinizin, ofislerinizin kaliteli ve size iyi hizmet vermesi sizi ileriye taşıyacak iken tam tersini düşündüğümüzde ise ekstra işlerle ilgilenmek zorunda kalarak zaman problemi yaşayacak belki yüksek fiyatlar da vererek bütçe planlamanızda istemediğiniz sonuçlarla karşılaşacaksınız.

Size kaliteli ofis ortamını sunmayı amaç haline getiren ve kaliteli ortamlarda çalışarak sizin başarıya ulaşmanıza zemin hazırlayan Kamara’da uygun fiyatlara ofisler kiralayarak çalışmalarınızı burada devam ettirebilirsiniz.

Gerek tek gerekse de ekibinizle birlikte Kamara’da hazır ofis, paylaşımlı ofis ve sanal ofislerden birini kiralayabilirsiniz.

Kamara’da sadece ofis kiralamakla kalmayacak siz çalışırken bir çok imkandan da yararlanacaksınız. İşte Kamara’nın size sunduğu o imkanlar:

  • Rahat ve kaliteli çalışma ortamları, ofisleri
  • Ergonomik ve rahat ofis mobilyaları
  • Profesyonel sekreter hizmeti
  • Resepsiyon
  • Bütün ofis materyalleri
  • 7/24 Güvenlik
  • Temizlik hizmeti
  • Fiber hızlı internet fırsatı
  • Diğer fatura giderlerinin hepsi kiraya dahildir
  • Yeni girişimci arkadaşlar, komşular
  • Mutfak hizmeti
  • Sanal ofis tercihinde stopaj vergisi ödemezsiniz
  • Mola verebileceğiniz ve sohbetler edebileceğiniz teraslar mevcuttur
  • Çalışırken veya sohbet ederken Kamara tarafından sınırsız çay, kahve ikramları

Tüm bu imkanlar eşliğinde Kamara ortamında daha rahat, düzenli ve disiplinli şekilde çalışmalarınızı devam ettirebilirsiniz. Nitekim iş yerinde başarılı olmak için gerekli koşulları da Kamara ortamında rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Kamara’da hem ekibinizle hem de sizin gibi onlarca girişimci ile iç içe olarak sosyalliğiniz artacak, ekstra işlerle uğraşmayacağınız için işlerinize daha iyi odaklanarak sorumluluğunuzu da bileceksiniz.

Tüm bunların hepsi bir araya geldiğinde çalışmalarınızın sonucunda başarıya ulaşmış olacaksınız.

İş yerinde başarılı olmak adına tespit ettiğimiz bu başlıkları çalışma hayatınızda kendinizde bulundurmalı hatta ekibinizi de bu konular hakkında bilinçlendirerek daha sağla biçimde çalışmalarınızı gerçekleştirebilirsiniz. Tercihinizi de Kamara’dan yana kullanarak bu sürecin hızlı ve başarılı bir biçimde devam etmesini sağlayabilirsiniz. 🙂

 

 

 

 

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir