Hazır Ofis Seçmek İçin 6 Neden

 

Eğer maliyetlerinizi azaltmak isteyen bir küçük işletme sahibiyseniz hazır ofis seçeneği tam size göre.
İstanbul’da tam donanımlı bir ofisin tüm imkanlarını sunan hazır ofis seçenekleri bulmak mümkündür. Düşük bir ücretle ofis alanı, toplantı salonu ve dinlenme alanına sahip olmak hiç de zor değil.
İyi bir çalışma alanına sahip olmak verimli çalışabilmek için oldukça önemlidir. Hazır ofis seçmek için birçok neden var ama biz altısını inceleyelim;

HAZIR OFİSLE RİSK ALMAZSINIZ Image result for taking risks gif

5 yıl sonra firmanızın hangi konumda olacağını tahmin etmek zordur. Hazır ofisle işyeri seçiminde risk almazsınız. Hazırlanan kontratlar oldukça esnektir.

FİRMANIZDAKİ DEĞİŞİMLER PROBLEM DEĞİL

Geleneksel ofis anlayışında daha çok yere ihtiyaç duyulduğunda yapılması gereken taşınmaktır. Bu da oldukça zaman alıcı, işleri yavaşlatan ve maliyetli bir işlemdir. Tam tersi durumlar da geleneksel ofis için problemdir. Eğer firma küçülmeye gidiyorsa ve eskisi kadar büyük bir iş yerine ihtiyaç duymuyorsa, daha küçük bir yere taşınacaktır ve taşınma külfeti ile uğraşacaktır. Bunu tercih etmezse de gereksiz yere yüksek iş yeri maliyetlerine katlanmak zorunda kalacaktır.

NETWORKÜNÜZÜ GENİŞLETİN Related image

Hazır ofisi tercih eden diğer kullanıcılarla dinlenme alanlarında tanışabilir fikir alışverişinde bulunabilir, sosyalleşebilirsiniz. Bu olanak hem networkünüzü genişletmenizi hem de çalışmanızın keyifli geçmesini sağlar.

DENEMELER İÇİN HAZIR OFİS KULLANILABİLİR

Teknolojinin gelişmesi ile birlikte yeni iş olanaklarını takip etmek mümkün. Girişimciler yeni işler denemek, zaman zaman sektör değiştirmek istiyorlar. Bunun için geleneksel bir ofis tutmak büyük bir risk almak olacaktır. Eğer deneme başarısız olursa girişimcinin zararı da büyük olacaktır. Böyle denemeler için hazır ofis birebirdir.

YÜKSEK MALİYETLERE KATLANMAK ZORUNDA DEĞİLİSİNİZ

Prestijli bir iş yerine sahip olmak ve o iş yerinin giderlerini karşılamak oldukça maliyetlidir. Hazır Ofiste sadece kullandığınız hizmetler için para ödersiniz ve geleneksel çalışma alanlarına ödeyeceğiniz rakamlardan çok daha düşük miktarlar ödersiniz. Hazır ofiste her şey hazır olduğu için iş yerinde herhangi sorun yaşandığında sorunla siz değil bu hizmeti sunan firma ilgilenir.

EK ÜCRETLER YOK

Hazır ofis seçeneğinde bilgisayar tamircisi, temizlik elemanı, sekreter gibi çalışan ücretlerinden sorumlu değilsinizdir. Tüm bunlar satın aldığınız hizmete dahildir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir