fbpx

Girişimcilikte Başarılı Olmak İçin Ofislerin Rolü

Girişimcilikte Başarılı Olmak İçin Ofislerin Rolü

Girişimcilikte başarılı olmak neye bağlıdır? Hangi faktörler sizi ileriye veya geriye götürür? Öncelikle girişimcilik süreci çok ciddi sorumluluk isteyen ve planlama yapmayı şart kılan bir süreçtir. Bu süreç içerisinde başarılı olmanız için gerekli faktörlerden biri de çalışma ortamıdır. Çalışmalarınızı sürdürdüğünüz ofislerin başarıya etkisini derlediğimiz bu yazımızda yer verdiğimiz alt başlıklar şunlardan oluşmaktadır:

  • Ekibinizi daha iyi yönetme imkanı,
  • Müşterilerinizi daha iyi ağırlayabilirsiniz,
  • Başka girişimciler ile aynı çatı altında olma fırsatı,
  • Gelir gider noktasında dengeyi korumak,
  • Sosyal açıdan da gelişeceksiniz,
  • İlgili yazılar

Girişimcilik süreci hedefi yüksek olanlar ve ne yaptığını bilenler için bir hayli uzun bir süreçtir. Bu süreç içerisinde yaptıklarınız ve yapacaklarınız sizi hedeflerinize yakınlaştıracak iken aynı zamanda hedeflerinizin uzağında da tutabilir. Bu tamamen sizin elinizde olup yöneticiliğiniz ile alakalı bir durumdur. Yöneticilik beceriniz ne kadar iyi ve tecrübe sahibiyseniz işleriniz o kadar hızlı ve kolay biçimde ilerleyecektir. Buna bağlı olarak bu süreç içerisinde bir çok faktör de sizin başarı durumunuzu etkilemektedir. Nitekim bunlar çevresel faktörler, ekibinizdeki çalışanlar, sermayeniz, müşteri potansiyeliniz, hedefleriniz, çalışma ortamınız… Daha bir çok madde arka arkaya sıralanabilir.

Bu faktörleri yönetmek de sizin elinizde olup tamamen uygulayacağınız plan ve stratejilere bağlıdır. Nitekim kendinizi daima geliştirmek ve hedeflerinize yakın tutmak için bir çok faktörü birbiri yerine kullanmalı ve hepsinden faydalanarak lehinize kullanabilirsiniz.

Bunların arasında önem derecesi en yüksek olan faktörlerden biri de çalışma ortamınız olacaktır. Çünkü çalışma ortamınız sizi ne kadar memnun edip çalışmalarınızı daha iyi yapma olanağı sunarsa diğer faktörleri de otomatik olarak lehinize kullanabileceksiniz. İşte çalışma ortamınızın başarıya olan etkileri:

Ekibinizi Daha İyi Yönetme İmkanı

Ekibinizi Daha İyi Yönetme İmkanı

Fiziksel bir çalışma ortamınızın olması ekibinizi yönetme noktasında size katkılar sunabilir. Çünkü bütün kontrol sizin elinizde olup ofiste hangi gelişmelerin yaşandığına yakından şahit olabileceksiniz. Bu da dolayısıyla ekibiniz ile daha çok vakit geçirme şansı oluşturacak iken herhangi bir sorunlar karşılaşılması durumunda beraber çözüm üretme şansına da sahip olacaksınız. Ekibiniz ile beraber işlere odaklanmanız onlar açısından öz güven kazandıracak olup işlerine daha iyi odaklanmalarını da sağlayacaktır.

Müşterilerinizi Daha İyi Ağırlayabilirsiniz

Girişimcilikte başarı ve daha fazla kazanmanın şartlarından biri olan müşteri faktörünü de es geçmemek gerekir. Çünkü kazançlarınızı ve başarılı olmanızı bir bakıma müşterilerinize de borçlusunuz. Peki müşterilerinize ne kadar değer veriyorsunuz? Onlara hangi hizmetleri vermektesiniz? Hazır ofislerde çalışmak aynı zamanda müşterileriniz ile istişare yapma fırsatı da doğuracaktır. Bundan ötürü müşterilerinizi ne kadar el üstünde tutarsanız o kadar çok memnun eder ve neticesinde müşteri zincirinizi genişletebilirsiniz. Müşteri memnuniyeti ve misafirperver olmanız bu noktada çok büyük önem taşımaktadır.

Başka Girişimciler İle Aynı Çatı Altında Olma Fırsatı

Başka Girişimciler İle Aynı Çatı Altında Olma Fırsatı

Ofislerinizi Kamara hazır ofislerine taşıyarak bir çok imkandan faydalanabilirsiniz. Bu imkanların yanı sıra Kamara bünyesindeki ofislerde sizin gibi onlarca girişimci işlerine devam etmektedir. Siz de bu girişimciler ile aynı çatı altında olarak onlarla gerek kendi işleriniz hakkında istişareler yapabilir gerekse de onların tecrübelerinden de faydalanabilirsiniz. Nitekim insanlar her zaman öğrenmeye açık olmalıdır. Siz de bu girişimciler vesilesiyle elde ettiğiniz tecrübeleri, bilgi birikimlerinizi artırarak bu durumu lehinize kullanabilirsiniz.

Gelir Gider Noktasında Dengeyi Korumak

Çalışacağınız ofiste gelir ve giderinizi de hesap etmek zorundasınız. Nitekim gideriniz gelirinizden fazla veya çok yakın ise orada işinizi devam ettirmenin çok da mantığı yoktur. Buna bağlı olarak Kamara hazır ofislerinde gelir gider dengesini çok iyi ayarlama şansına sahip olacaksınız. Çünkü ofis kirası dışında herhangi bir gider için para ödemeyecek olup size bir çok imkan sunulacaktır. İşte o imkanlardan bazıları:

  • Elektrik, internet, doğalgaz gibi faturalar kiraya dahildir,
  • Tüm ofis ekipmanları Kamara tarafından karşılanacaktır,
  • Temizlik hizmeti,
  • Sekreter ve telesekreter hizmeti.

Bu imkanlara baktığımız zaman bir girişimcinin en çok isteyeceği şeyler olarak sıralanabilir. Bu gibi imkanlar ile birlikte Kamara hazır ofislerinde geliriniz giderlerinizin kat kat üstünde olacaktır. Bu da sizin başarılı olmanız açısından büyük bir fırsattır.

Sosyal Açıdan da Gelişeceksiniz

İstanbul’un çok önemli noktalarında hizmet veren Kamara hazır ofislerinde çalışarak gerek çevresel faktörlerden gerek orada çalışan diğer girişimcilerden gerekse de o bölgenin tarihi, ilgi çekici yönlerinden olumlu anlamda etkilenebilirsiniz. Bu da sizin sosyal anlamda kültürel olarak gelişmenize katkı sağlayacaktır. Böylelikle çalışma zamanı dışında bir çok etkinliğin içinde kendinizi bulabilirsiniz. Bu etkinlikler sayesinde de zihninizi daha iyi canlandıracak olup işlerinize odaklanma konusunda kendinize fırsat yaratmış olacaksınız.

Ofis, çalışma ortamı deyip geçmeyin. Başarılı olmanızda en büyük faktörlerden biri olan çalışma ortamında hep daha iyiyi hedeflemek adına bahsettiğimiz bu özelliklerin karşılanması gerekmektedir. Bu özelliklere sahip olmak adına ofisinizi Kamara hazır ofislerine taşıyabilirsiniz. Hem maddi anlamda hem de manevi anlamda bir çok şey kazanacağınız Kamara hazır ofislerinde çalışarak başarıya ulaşmanız çok daha kolay olacaktır.

İlgili Yazılar

Beğenebileceğinizi düşündüğümüz içeriklerimize de göz atmak ister misiniz? İşte, beğenebileceğiniz Kamara Blog içerikleri 🤗

  1. Başarılı Bir Girişimci Gibi Düşünmenizi Sağlayacak Yöntemler
  2. Ofis Seçimi Yaparken Nelere Dikkat Edilmelidir
  3. Ofis Ortamında Zaman Yönetimi

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir