fbpx

Esnek Ofis Seçenekleri Verimliliği Arttırıyor

Esnek Ofis Seçenekleri Verimliliği Arttırıyor

İş dünyasında verimliliği etkileyen şeyler nelerdir? Hangi etkenler verimliliği tetikler? Birçok etkenin iş dünyasındaki verimliliği fazlasıyla etkilediğini ve neticesinde de iş adamlarının, girişimcilerin bundan nem aldıklarını gözlemlemekteyiz. Buna göre birçok etken verimliliği direkt olarak etkilemekle birlikte insanlardaki başarı ve istikrarın şekillenmesinde de rol almaktadır. Sizler de bu gibi durumlarda verimli olmayı her zaman için denemelisiniz. Özellikle de esnek çalışmalarınıza izin veren ofis düzenlemelerinde verimliliğiniz daha fazla olmaktadır. Bu anlamda sizler de ofis içinde esnekliği yakalayabilir ve neticesinde de daha başarılı olabilirsiniz.

 

office chill relaxing chilling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilişim Teknolojileri devlerinden olan Dell ve Intel’in gerçekleştirdiği ve iş yeri yöneticilerinin de yer aldığı anketin sonuçlarına göre “Kendi cihazını getir” sistemi ile çalışma alanının esnekliği; verimliliği ve iş yerine olan bağlılığı arttırıyor.

Oldukça iyi görünen Esnek Ofis yöntemiyle, çalışanlarınızın verimini arttırabilirsiniz. Araştırmalar sunulan bu esnekliğin işletmelerin başarısına katkı sağladığını gösteriyor. Bilişim Teknolojileri firmalarının ofis seçiminde ve yönetiminde dikkat etmeleri gereken bir diğer unsur ise ofis güvenliğidir. Hazır Ofis sayesinde çalışanlarınıza kaliteli ve güvenli bir ofis sunabilir güçlü internet ve teknoloji alt yapısı ile de çalışmalarınızı kolaylaştırabilirsiniz..

KamaraHazır Ofis sistemi bunun için oldukça idealdir. Kamara’nın sunduğu kaliteli, güvenli ve esnek Hazır Ofis seçenekleri ile işletmenizin verimini, üretkenliğini arttırabilirsiniz.

Peki nedir bu Hazır Ofis?

  • Hazır ofisler, anında yerleşip çalışmaya başlayabileceğiniz; dekoruyla, sekreteriyle, güvenlik ve temizlik görevlisiyle, çayıyla kahvesiyle hazır olan ofislerdir.
  • Kısa süreli ve uzun süreli kontrat yapmayı düşünen firma sahipleri için esnek seçenekler sunar.
  • Geleneksel bir ofise taşınan firma sahipleri ofisin her şeyinden kendileri sorumludur. Boş bir daireye girip sıfırdan başlarlar. Bu da çoğu zaman başarısızlık korkusuna, strese ve yapılması gereken işlerin aksamasına neden olur.
  • Geleneksel bir ofise geçen firma sahipleri ya da yeni girişimciler, ofis için yaptığı harcamaların toplamını neredeyse 3 sene boyunca çalıştıktan sonra çıkarabilirken, hazır ofisi tercih edenler böyle bir durumla karşılaşmaz.
  • Hazır ofis sahipleri, ofislerini kullandıkları kadar kira öderler.
Hazır Ofis ile alakalı ayrıntılı bilgi almak için blogumuzu ziyaret edebilir, ya da buraya tıklayabilirsiniz.
Siz de 6 farklı noktada bulunan tesislerimizden birinde yerinizi almak için, hemen bizimle iletişime geçin.

Sizler de temel anlamda Kamara hazır ofislerine gelerek en iyi fırsatlardan yararlanabilirsiniz. İş verimi adına sizlere birçok anlamda katkı sağlamakta olan Kamara ile birlikte başarılarınızı daha da katlamanız mümkündür. Bu kapsamda en iyi fırsatları en uygun fiyatlara vermekte olan ve neticesinde de sizlerin girişimcilik dünyasında daha da istikrarlı olmanıza katkı sağlayan Kamara’yı tercih etmenizde son derece fayda vardır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir